۱۴۴۳۴۱۲
۱۷۳
۱۷۳
پ

رپورتاژ آگهی

نکاتی راجب خرید کالسکه

خرید کالسکه برای بسیاری از خانواده‌ها با توجه به سبک زندگی، یک خرید ضروری در خرید سیسمونی محسوب می‌شود. یک کالسکه ایمن، راحت و انعطاف‌پذیر، رفت و آمد با نوزاد و کودک نوپا را بسیار آسان می‌کند و باعث می شود در هر شرایطی کودکتان را تنها نگذارید.

خرید کالسکه برای بسیاری از خانواده‌ها با توجه به سبک زندگی، یک خرید ضروری در خرید سیسمونی محسوب می‌شود. یک کالسکه ایمن، راحت و انعطاف‌پذیر، رفت و آمد با نوزاد و کودک نوپا را بسیار آسان می‌کند و باعث می شود در هر شرایطی کودکتان را تنها نگذارید. برای خرید بهترین کالسکه باید چند نوع اطلاعات داشته باشید مثل:انواع کالسکه ،نیاز هایی که دارید و بودجه ای که در نظر گرفته اید پس در ادامه همراه بی بی لایف باشید تا بهترین خرید کالسکه را داشته باشید:

انتخاب مدل بهترین کالسکه

کالسکه کودک انواع مختلفی دارد. هیچ فروشنده‌ای نمی‌تواند بگوید بهترین کالسکه کدام مدل کالسکه است. بلکه این مورد کاملا بستگی به نیاز و سبک زندگی شما خواهد داشت تنوع برند و مدل‌های مختلف کالسکه ممکن است باعث سردرگمی شما شود. واقعیت این است که کالسکه‌های ایرانی موجود در بازار از نظر ایمنی و راحتی، استاندارد بین‌المللی ندارند. در بین برندهای خارجی هم برای انتخاب بهترین مارک کالسکه خارجی، باید نکات مختلفی مثل بودجه، امنیت و غیره را در نظر بگیرید و کاربردی‌ترین محصول را انتخاب کنید. انواع کالسکه از نظر نوع استفاده آن شامل موارد زیر است:

کالسکه‌های شهری:

این نوع کالسکه‌ها برای استفاده در شهر مناسب بوده است. از نظر حجم نسبت‌به دیگر کالسکه‌ها بزرگ‌تر و دارای استحکام بیشتری دارا هستند. چرخ این نوع کالسکه‌ها برای استفاده در مکان‌های شهری معمولا بزرگ‌ است. از امکانات این کالسکه می‌توان به کاور باران، سبد لوازم، دسته منحنی و سایه‌بان اشاره کرد.

نکاتی راجب خرید کالسکه

کالسکه‌های مسافرتی:

مهم‌ترین ویژگی این کالسکه‌ها وزن سبک آن‌ها نسبت‌به دیگر نمونه‌ها بوده است. قابلیت تا شدن و جمع‌شدن این نوع کالسکه‌ها را برای حمل‌ونقل و مسافرت مناسب می‌سازد.

نکاتی راجب خرید کالسکه

کالسکه‌های دوقلو:

کالسکه‌های دوقلو همان‌طور که از نام‌شان پیداست، برای کودکان دوقلو طراحی شده است. صندلی این نوع کالسکه‌ها به‌صورت پشت‌سرهم و یا در کنار هم طراحی شده تا والدین بتوانند هم‌زمان کودکان دوقلوی خود را جابه‌جا کنند.

نکاتی راجب خرید کالسکه

سرویس کالسکه:

این نوع سرویس‌ها معمولا به‌صورت چند تکه بوده و دارای کالسکه، کریر و صندلی ماشین هستند. از دیگر انواع این سرویس‌ها می‌توان به سرویس یک‌تکه اشاره کرد؛ سرویس‌های یک‌تکه این قابلیت را دارند که با جداسازی بخشی از آن، نوع کاربری را تغییر بدهید؛ به‌طور مثال، شما با جداسازی بخش نشیمن‌گاه از کالسکه می‌توانید آن را به صندلی ماشین تبدیل کنید.

به طور خلاصه هر کدام از مدل های بالا سایز و چرخ متناسب با طراحی خود را دارند. وقتی برای نوزاد کالسکه می‌خرید، زاویه صندلی برای خواب راحت نوزاد بسیار مهم است و باید آن را در نظر بگیرید. اگر همیشه در حال سفر هستید کالسکه مسافرتی انتخاب بهتری است و اگر جایی برای نگه‌داری کالسکه ندارید به تاشو بودن محصول و مدل عصایی فکر کنید. در ضمن حتما سن و وزن کودک و مسیری که بیشترین استفاده کالسکه را دارید را در نظر بگیرید و سپس مدل انتخاب کنید.

نکاتی راجب خرید کالسکه

بودجه برای انتخاب بهترین کالسکه

حداقل و حداکثر بودجه خود را در نظر بگیرید. در این صورت گزینه‌های زیاد و متنوع که برای خرید کالسکه از برندها و مدل‌های مختلف موجود است، محدودتر می‌شود و کمی از سردرگمی نجات پیدا می‌کنید.

ایمنی در انتخاب بهترین کالسکه

هنگام خرید بهترین کالسکه کودک، ایمنی کالسکه از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین مکانیزم ترمز و قفل را بررسی کنید تا مطمئن شوید استفاده از آنها راحت است. بهتر است ترمز کالسکه هر دو چرخ محصول را قفل کند. نکته بعدی این است که کالسکه با پایه پهن احتمال کمتری برای واژگونی دارد. همچنین بهتر است کالسکه‌ای را بخرید که سبد حمل وسایل آن از چرخ های عقب فاصله دارد.کالسکه باید متناسب با سن، قد و وزن کودک شما باشد. نوزادان چون کنترلی روی سر و گردن خود ندارند، باید بتوانند کاملا خوابیده و صاف در کالسکه دراز بکشند. پس اگر کالسکه را برای نوزاد می‌خرید ایمنی نوزاد در حالت درازکش با تکیه‌گاهی عمیق و مناسب را بررسی کنید. همچنین محصول را از نظر کمربندهای نگهدارنده مطمئن بررسی کنید. ایمن‌ترین طراحی برای کالسکه بچه داشتن یک  کمربند با مهار 5 نقطه‌ای است یعنی دارای تسمه‌های شانه‌ای، بند بین پاها و کمربندهایی که به هم متصل می‌شوند، باشد.

راحتی باز و بسته کردن کالسکه

بهتر است کالسکه‌ای را انتخاب کنید که به راحتی باز و بسته می‌شود. این موضوع به شما کمک می‌کند تا قبل یا بعد از استفاده از کالسکه مجبور نباشید زمان زیادی را صرف باز کردن یا بستن آن کنید.

راحتی کالسکه برای کودک و والدین

به دنبال کالسکه‌ای باشید که برای کودک شما راحت باشد. صندلی کالسکه روکش و راحت است؟ آیا فضای پا برای کودک به اندازه کافی وجود دارد یا خیر، آیا سایه‌بان به اندازه کافی سایه دارد. اگر دنبال فضایی هستید که وسایل خود را قرار دهید به دنبال ویژگی‌هایی مثل داشتن یک سبد بزرگ یا مثلا جا لیوانی باشید. خوب است بدانید که برخی از برندها مثل میما برای راحتی فرزند شما در فصل سرما داشته باشد.یکی از ویژگی‌های بهترین کالسکه بچه هدایت آسان آن و تحمل پیچ‌های مسیر است. اگر زیاد به پیاده‌روی می‌روید مدل چرخ‌های کالسکه برای یک گردش امن و راحت بسیار مهم است.

نیاز یا عدم نیاز به ست کالسکه

وقتی در حال خرید سیسمونی هستید انتخاب اینکه برای نوزاد ست کالسکه بخرید یا کالسکه تک مهم است. اگر ماشین دارید یا زیاد به سفر می‌روید یا اهل پیاده‌روی هستید نیاز به کریر هم دارید. پس بهترین کالسکه برای پوشش نیازهای شما ست کالسکه از برند یا مدل انتخابی شما است. وقتی ست کالسکه می‌خرید کریر را هم روی کالسکه و هم به عنوان صندلی ماشین نوزادی می‌توانید استفاده کنید. این خرید از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است و هم حمل و نقل را آسان می‌کند.

اهمیت ایمنی کالسکه

قطعا امنیت کالسکه یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. از جمله مواردی که در زمینه امنیت  باید به آن توجه کرد وجود کمربند ایمنی در نواحی مختلف کالسکه برای پوشش کامل بدن کودک است. وجود گارد محافظ در اطراف کالسکه یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن دقت داشته باشید تا هنگام بروز اتفاقات ناگهانی، بتواند صورت و بدن کودک را به‌دوراز ضربه نگه دارد. استحکام بدنه و فریم اصلی کالسکه از دیگر مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید؛ زیرا هم در میزان ایمنی و هم در طول عمر کالسکه بسیار اهمیت دارد.

هنگام خرید کالسکه به چه نکاتی توجه کنم؟

یک کالسکه ایمن، مطمئن و با استفاده آسان یکی از ضروری ترین لوازم سیسمونی نوزاد می باشد. اما از آنجایی که قیمت یک کالسکه می تواند از دو تا 50 میلیون تومان متغیر باشد، مهم است که پولتان را صرف کالایی کارآمد و بدرد بخور تان کنید. زمان خرید کالسکه، سوالات زیر را از خودتان بپرسید:

آیا برای نوزادان راحت است؟ برخی از کالسکه‌ها حالت تکیه  گاه خوابیده را ارائه می‌دهند، به این معنی که می‌توانید نوزاد خود را از روز اول در آن قرار دهید و گردن آن اذیت نخواهد شد. اما بسیاری از مدل‌ها فقط برای نوزادان 6 ماه به بالا که میتوانند بدون پشتیبانی بنشینند مناسبند.

چه مدت قصد استفاده از آن را دارید؟ سازگاری استفاده از نوزادی تا چند سالگی می‌تواند در درازمدت باعث صرفه‌جویی در پول شما خواهد شد.

چقدر راحت تا و باز می شود؟ زمانی که نیاز دارید کالسکه را تا کنید، احتمالاً کودک را در آغوش خواهید گرفت؛ بنابراین بهتر می باشد کالسکه شما با یک دست قابل بستن باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج