۱۴۴۳۰۶۱
۵ نظر
۲۰۰۵
۵ نظر
۲۰۰۵
پ

چالشی که می‌تواند خاطرات خوب سریال پایتخت را نابود کند

با توجه به عدم موفقیت سریال‌های «نون خ» و «زیرخاکی» در مدیریت فعلی صداوسیما، این سوال در ذهن مخاطبان به وجود آمده که آیا پایتخت می‌تواند از این مسیر پر چالش سر بلند بیرون بیاید و خاطرات خوب را حفظ کند.

برترین‌ها: با توجه به عدم موفقیت سریال‌های «نون خ» و «زیرخاکی» در مدیریت فعلی صداوسیما، این سوال در ذهن مخاطبان به وجود آمده که آیا پایتخت می‌تواند از این مسیر پر چالش سر بلند بیرون بیاید و خاطرات خوب را حفظ کند.

چالشی که می‌تواند خاطرات خوب سریال پایتخت را نابود کند

مجله تی‌وی‌بان نوشت: فصل هفتم از سریال پرطرفدار «پایتخت» کلید خورده است و امیدواریم که سیروس مقدم به عنوان کارگردان و محسن تنابنده به عنوان سرپرست نویسندگان، همراه با تیم سازنده، موفقیتی برجسته را برای این سریال به ارمغان بیاورند و یک فصل جذاب و با کیفیت را ارائه دهند.

با وجود چالش‌هایی که در پیش روی این سریال قرار دارد، تیم سازنده پایتخت بارها توانایی خود را در ارائه محتوای جذاب و مورد توجه ثابت کرده است. اما نگرانی اصلی از تجربه شکست دو سریال دیگر، «نون خ» و «زیرخاکی» ناشی می‌شود. این دو سریال در دوره مدیریت کنونی صداوسیما ساخته شده‌اند و با مشکلاتی روبرو بوده‌اند.

آیا دلیل افت این دو سریال به ناکارآمدی مدیران فعلی برمی‌گردد؟ با توجه به آثاری همچون «فراری» و «چرخ گردون» که تراز آن‌ها در سریال‌سازی است، این سوال برای بسیاری مطرح است «پایتخت» با نگاهی متفاوت و سلیقه‌ای منحرف از مدیران، می‌تواند از مسیر خطرناکی که برای سریال‌های دیگر اتفاق افتاده، عبور کند و به موفقیت‌های جدید دست یابد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سلام این سریال به احتمال قوی موفق میشه یه خورده با عطاران و بقیه مهربان باشید دوباره تلویزیون مثل قبل میشه . انشاالله

    • ناشناس

      مردم ما به شدت تشنه سریالهای سنتی هستند

    • ناشناس

      اولا که کی گفته ترازشون اون سریالهایت که اگه بود سرزمین مادری را پخش نمی کردند یا حتی فیلمی نثل مارمولک را بعدم سربال فراری همچینم بد نیستا بعد حداقل کمی خان ادگیه بهتر از سریالهای امتیتی وسیاسی هستش.

    • ناشناس

      بی صبرانه منتظر پخش پایتخت هستم

    • ناشناس

      حالا کی گفته نون خ موفق نبوده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج