۱۴۴۲۷۲۵
۲ نظر
۱۶۲۱۸
۲ نظر
۱۶۲۱۸
پ

رپورتاژ آگهی

اکران آنلاین «هتل» از ۱۶ مرداد در فیلم‌نت

فیلم «هتل» به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزنی، و مصطفی زندی ساخته شده است.

اکران آنلاین «هتل» از 16 مرداد در فیلم‌نت

«هتل» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمدی سینمای ایران در پلتفرم فیلم‌نت به طور اختصاصی اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «هتل» پس از اکران موفق در سینماها و کسب عناوینی چون دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران و سومین فیلم پرمخاطب سینمای ایران پس از سال 57، به اکران آنلاین فیلم‌نت آمد. این فیلم از ساعت 8 شب سه‌شنبه 16 مرداد 1403 در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت عرضه می‌شود.

فیلم «هتل» به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزنی، و مصطفی زندی ساخته شده است.

پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم‌زاده، جواد پولادی و سام نوری  بازیگران این فیلم کمدی هستند.

فیلم «هتل» یک کمدی مفرح است و ماجراهای چند مهمان ناخوانده در یک هتل را روایت می‌کند. چند مرد و زن وارد یک هتل شده به صورت اتفاقی یکدیگر را ملاقات کرده و ماجراهایی کمدی را رقم می‌زنند.

بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت فیلم‌های روز و مهم سینمای ایران را به طور آنلاین اکران می‌کند. بلیت تماشای هر اثر 80 هزار تومان است و برای تماشای فیلم‌های «سینما آنلاین» نیازی به خرید اشتراک فیلم‌نت نیست.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حلما

      ❤️❤️😍😍😘😘

    • بهمن رسولی

      خیلی خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج