۱۴۴۲۶۱۲
۲ نظر
۶۷۰
۲ نظر
۶۷۰
پ

متهمی که مادرش را به قتل رسانده بود، در تیمارستان بستری شد

متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند پسر جوانی که مادرش را به قتل رسانده و قصد داشته با ریختن اسید خودکشی کند، اختلالات روحی دارد و باید در مرکز درمانی بستری شود.

روزنامه ایران: متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند پسر جوانی که مادرش را به قتل رسانده و قصد داشته با ریختن اسید خودکشی کند، اختلالات روحی دارد و باید در مرکز درمانی بستری شود.

رسیدگی به این پرونده از ساعت ۹ شب پانزدهم اردیبهشت‌ماه و به دنبال تماس زن جوانی با پلیس آغاز شد. زن جوان گفت: همسایه‌مان به همراه پسر ۳۶ ساله‌اش زندگی می‌کند، لحظاتی پیش صدای فریادهای زن میانسال را می‌شنیدم  که هر چه زنگ خانه‌شان را زدم کسی در را باز نکرد و ناگهان صدای زن همسایه قطع شد و صدای پسرش را شنیدم که می‌گفت می‌خواهم خودم را با اسید بسوزانم.

به دنبال این تماس، مأموران پلیس راهی محل شده و پس از صحبت با پسر جوان که قصد خودکشی با اسید داشت، موفق شدند او را از تصمیمش منصرف کرده و وارد خانه شوند. با ورود به خانه، آنها با جسد زن میانسال در حالی که با چاقو و پیچ‌گوشتی به قتل رسیده و تا حدودی به آتش کشیده شده بود مواجه شدند.

متهمی که مادرش را به قتل رسانده بود، در تیمارستان بستری شد

 در تحقیقات اولیه مشخص شد پسر جوان به خاطر مشکلات روانی چندین‌بار در بیمارستان بستری شده است. وی در تحقیقات گفت: صداهایی می‌شنوم که باعث می‌شود اعضای خانواده‌ام را اذیت کنم. حتی در بیمارستان روانی هم بستری بودم و بعد از مدتی که حالم بهتر شد، ترخیص شدم. زمانی که قرص‌ها را کنار گذاشتم، دوباره صداها به سراغم آمدند و به من ‌گفتند تو سالم هستی و مادرت دیوانه است. به من ‌گفتند باید مادرم را بکشم که من هم او را به قتل رسانده و جسدش را آتش زدم. می‌خواستم به زندگی خودم هم پایان بدهم که مأموران مرا دستگیر کردند.

به دستور بازپرس جنایی، متهم برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینات انجام شده اعلام کردند متهم مشکلات روحی و روانی دارد و باید برای درمان در بیمارستان روانی بستری شود. با اعلام نظریه پزشکی قانونی، بازپرس محسن اختیاری دستور بستری متهم به بیمارستان روانی را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • میزاشتن خودشو بکشه راحت شه

    • سیبو

      این چه زندگی هست میذاشتین خودش رو بکشه بازم بیاد یکی دیگر رو میکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج