۱۴۴۲۵۸۶
۶۱۴
۶۱۴
پ

واکنش حماس به حمله اسرائیل به بیروت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه سه‌شنبه حمله رژیم صهیونیستی به بیروت را محکوم کرد و آن را تنش خطرناکی دانست که این رژیم مسئول عواقبش است.

همشهری آنلاین: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه سه‌شنبه حمله رژیم صهیونیستی به بیروت را محکوم کرد و آن را تنش خطرناکی دانست که این رژیم مسئول عواقبش است.

واکنش حماس به حمله اسرائیل به بیروت

حماس ضمن «همبستگی کامل با کشور برادر لبنان و برادران حزب الله»، تأکید کرد: «زورگویی اسرائیل و تلاش این رژیم برای بازگرداندن اقتدار و بازدارندگی از دست‌رفته‌اش که با افزایش جنایاتش در فلسطین، لبنان، یمن و خاورمیانه همراه است، فقط یک ماجراجویی حساب نشده است».

مقاومت اسلامی فلسطین با بیان اینکه اسرائیل، هزینه سنگینی بابت این ماجراجویی پرداخت خواهد کرد، خاطر نشان کرد: «دیگر زمانی که اسرائیل در منطقه و کشور ما عربده‌کشی می‌کرد، به پایان رسیده است».

حماس آمریکا را مسئول جنایات اسرائیل دانست و از همه کشورهای اسلامی خواست که متحد شوند و با لبنان و مقاومت این کشور، ابراز همبستگی داشته باشند.

مقاومت فلسطین از سازمان ملل خواست که با عمل به مسئولیت‌های حقوقی و سیاسی خود، کشتار جمعی و پاکسازی نژادی را متوقف کنند و به اشغال فلسطین و اراضی کشورهای عربی توسط اسرائیل پایان دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج