۱۴۴۱۸۳۵
۴۵۲
۴۵۲
پ

قیمت بازی و نقشه بزرگ GTA۶ شما را دیوانه می‌کند

جی تی ای ۶ از نقشه عظیم با فرصت‌های فراوان برای ماجراجویی برخوردار است و همچنین احتمالاً رکورد قیمت در تاریخ بازی‌ها را می‌شکند.

گجت نیوز: جی تی ای ۶ بدون هیچ شک و شبهه‌ای اگر بزرگ‌ترین ساخته چند سال اخیر صنعت ویدئو گیم نباشد، دست کم یکی از بزرگ‌ترین‌ها است. آخرین بار آذر ماه گذشته بعد از سال‌ها انتظار اولین و تنها تریلر رسمی از این عنوان مورد انتظار راک‌استار گیمز منتشر شد و برای مدتی جایی برای بقیه در اخبار بازی ها و کنسول های بازی باقی نگذاشت. از آن زمان تاکنون آنچه نصیب طرفداران شده، انواع و اقسام شایعات و گزارش‌ها است و حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که از نقشه عظیم و قیمت بالای جی تی ای ۶ حکایت دارند.

شایعات اخیر درباره جی تی ای ۶؛ از نقشه بزرگ تا رکوردشکنی در قیمت

کاربران ریزبین ردیت با استفاده از تریلر GTA VI و اطلاعات لو رفته از آن، به نتایج جالبی درباره نقشه این بازی رسیده‌اند. به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ مکان مختلف قابل دسترسی در وایس سیتی، شهری که این بازی در آن جریان دارد، وجود خواهند داشت. از جمله این مکان‌ها می‌توان به «مرکز تحقیقاتی اکتشافات فضایی»، «هواپیماهای گمشده» و… اشاره کرد.

قیمت بازی و نقشه بزرگ GTA6 شما را دیوانه می‌کند

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، وایس سیتی در واقع برگرفته از شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا است و از همان تریلر اول GTA 6 می‌توان دید که این شهر مکان‌هایی دیدنی برای گشت‌وگذار خواهد داشت. با توجه به دو بازی جهان‌باز اخیر راک‌استار گیمز یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2، واضح است که گیمرها با دنیایی بزرگ، پویا و پر از اتفاقات ریز و درشت در نسخه جدید GTA مواجه خواهند بود.

همچنین بنا به شنیده‌های اخیر، جی تی ای ۶ می‌تواند اولین بازی باشد که با قیمت بیش از ۷۰ دلار منتشر می‌شود. از چند سال قبل شرکت‌های مطرح بازی‌سازی نظیر پلی استیشن، ایکس باکس، اکتیویژن و نینتندو برخی از بازی‌های بزرگ خود را با قیمت ۷۰ دلار روانه بازار کردند که ۱۰ دلار گران‌تر از قیمت معمولِ ۶۰ دلاری بازی‌ها در آن زمان بود. حالا با توجه به گفته‌های مدیرعامل تیک-تو، شرکت مالک راک‌استار گیمز، بعید نیست اگر قیمت نسخه جدید جی ای تی حتی از مرز ۷۰ دلار بگذرد.

قیمت بازی و نقشه بزرگ GTA6 شما را دیوانه می‌کند

می‌توان به جرئت گفت اگر فقط یک بازی باشد که بتواند باری دیگر سطح قیمت بازی‌ها را یک پله دیگر بالاتر ببرد، جی تی ای است. ششمین بازی جی تی ای به چندین دلیل می‌تواند با کمترین ریسک ممکن این افزایش قیمت را تجربه کند؛ این ساخته راک‌استار دنباله یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها و حتی آثار سرگرمی تاریخ به حساسب می‌آید، یک بازی فوق‌العاده پرهزینه با دنیایی از محتوای سرگرم‌کننده است و در صدر لیست بزرگ ترین بازی های سال ۲۰۲۴ قرار دارد.

تاریخ دقیق انتشار بازی GTA VI مشخص نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود در سه‌ماهه سوم یا چهارم سال 2025 منتشر شود. تا به اینجا پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌عنوان پلتفرم‌های این بازی تایید شده‌اند. با وجود این، انتظار می‌رود مدتی بعد از عرضه نسخه‌های کنسولی، برای کامپیوتر در دسترس قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج