۱۴۴۱۴۱۷
۱۴۱
۱۴۱
پ

خرید یوسی با آیدی در ۵ دقیقه فقط در فروشگاه معتبر اوریکس‏ گیم

پیشنهاد می‏کنم خرید UC PUBG Mobile اورجینال را حتما از فروشگاه معتبر ORIXGAME تهیه نمایید تا ضمن سالم ماندن اکانت خود در کمتر از ۵ دقیقه یوسی‏های خریداری شده را با قیمت ارزان در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید.

PUBG ، نام یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی‌ است که در بین جوانان و نوجوانان بسیار محبوب می‌باشد. بازی پابجی موبایل با گرافیک عالی و صداگذاری فوق‌العاده اش می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی مانند سایر بازی‌های اکشن تنها یک پیام دارد، بکش تا زنده بمانی! در بازی پابجی موبایل، شما برای دسترسی به برخی آیتم‌های مورد نیاز خود باید مبلغی را بپردازید. یوسی همان پول درون بازی پابجی موبایل می‌باشد، که با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید به همه امکانات غیررایگان بازی دسترسی پیدا کرده و سطح بازی خود را با ارتقا و یا خرید سلاح، لباس، اسکین، تجهیزات پیشرفته دیگر و ... بالا ببرید تا در نهایت پیروز میدان باشید. پیشنهاد می‌کنم خرید UC PUBG Mobile اورجینال را حتما از فروشگاه معتبر ORIXGAME تهیه نمایید تا ضمن سالم ماندن اکانت خود در کمتر از ۵ دقیقه یوسی‌های خریداری شده را با قیمت ارزان در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید.

  • قیمت یوسی پابجی موبایل
  • خرید یوسی با آیدی از فروشگاه اوریکس گیم
  • خرید یوسی ورود به اکانت از فروشگاه اوریکس ‌گیم
  • خرید پرایم پلاس با قیمت ارزان فقط در فروشگاه اوریکس‌ گیم
  • کدام فروشگاه‌ها برای خرید یوسی معتبرند؟

خرید یوسی با آیدی در 5 دقیقه فقط در فروشگاه معتبر اوریکس‏ گیم

قیمت یوسی پابجی موبایل

یوسی ارز دورن بازی پابجی موبایل می‌باشد و قیمت ارز هم به قیمت دلار بستگی دارد. در فروشگاه اوریکس‌ گیم بسته‌های متنوع یوسی پابجی موبایل با کمترین قیمت نسبت با سایر فروشگاه‌ها موجود می‌باشد، و این به این دلیل است که فروشگاه اوریکس گیم به طور مستقیم و بدون واسطه و با استفاده از امتیازاتی که دارد یوسی را مستقیما خریداری می کند، به طوری که قیمت پک‌ها از درگاه درون بازی هم ارزان‌تر است. علاوه بر خرید یوسی پابجی موبایل، اگر به بازی‌های سبک DOTA2 علاقه دارید، حتما بازی موبایل لجند را تجربه کنید و برای خرید جم موبایل لجند به صفحه اصلی آن در فروشگاه اوریکس ‌گیم مراجعه کنید و در کمتر از 5 دقیقه محصول خریداری شده را تحویل بگیرید.

خرید یوسی با آیدی از فروشگاه اوریکس گیم

برای این کار تنها کافیست آیدی عددی و نام اکانت خود را در کادر مربوطه ثبت کنید تا پس از تکمیل سفارش در کمتر از 5 دقیقه یوسی در اکانت شما شارژ شود.

خرید یوسی با آیدی در 5 دقیقه فقط در فروشگاه معتبر اوریکس‏ گیم

خرید یوسی ورود به اکانت از فروشگاه اوریکس ‌گیم

در ایران با توجه به تحریم‌ها و نداشتن ویزا کارت، مستر کارت و ...، خرید یوسی به طور مستقیم از درگاه اصلی درون بازی امکان پذیر نمی‌باشد. لکن شما عزیزان می‌توانید، با ثبت اطلاعات ورود به اکانت خود در سایت، خرید یوسی ورود به اکانت را در یک محیط امن و با کمترین قیمت به فروشگاه اوریکس ‌گیم بسپارید.

خرید پرایم پلاس با قیمت ارزان فقط در فروشگاه اوریکس‌ گیم

پرایم پلاس، یک اشتراک پرطرفدار در بازی پابجی موبایل است که بر خلاف قیمت ارزان آن از جوایز ارزشمندی برخوردار است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • دریافت ۶۶۰ یوسی بلافاصله بعد از فعالسازی و روزانه ۸ یوسی تا ۳۰ روز که جمعا ۹۰۰ یوسی می‌شوند، به علاوه پوینت آرپی به ارزش ۳۰۰ یوسی
  • دریافت انواع کارت های ووچر به ارزش ۱۲۰۰ یوسی + تعدادی کارت برای باز کردن جعبه‌های کریت
  • باز شدن فروشگاه BP بازی و امکان خرید لباس‌ها ، اسکین‌ها و بسته‌های مختلف بازی
  • دریافت روزانه ۱۰ پوینت RP به مدت ۳۰ روز
  • دریافت کارت‌های RP جهت ارتقای لول RP
  • بازی کردن اولین جعبه کلاسیک هر روز با ۵۰ درصد تخفیف

فعال‌سازی Prime Plus در فروشگاه اوریکس گیم بار اول از طریق ورود به اکانت و از دفعات بعدی تنها با آیدی بازی صورت می‌گیرد.

خرید یوسی با آیدی در 5 دقیقه فقط در فروشگاه معتبر اوریکس‏ گیم

کدام فروشگاه‌ها برای خرید یوسی معتبرند؟

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که وب سایت اوریکس‌گیم، بهترین و معتبرترین فروشگاه عرضه کننده محصولات اورجینال گیمینگ از جمله یوسی پابجی موبایل است. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‌باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ است. تیم پشتیبانی 24 ساعته آنلاین کاربلد و حرفه ای اوریکس‌گیم، در زمان کمتر از 5 دقیقه و با سریع‌ترین روش محصول را به دست شما می‌رسانند. محصولات ارائه شده در این فروشگاه در پک‌های متنوع و تضمین کمترین قیمت را نسبت به سایر فروشگاه‌ها دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج