۱۴۴۰۳
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

چمران مطرح کرد؛

دولت پول مساجد را هم نمی دهد

رئیس شورای شهرتهران با اعلام اینکه دولت هنوزسرفصلهای کمکهایش را نه فقط برای مترو و اتوبوس حتی برای مساجد هم باز نکرده است گفت:‌ در صورت آغاز پرداخت کمکهای دولتی مترو و اتوبوس در اولویت پرداخت هستند.

رئیس شورای شهرتهران با اعلام اینکه دولت هنوزسرفصلهای کمکهایش را نه فقط برای مترو و اتوبوس حتی برای مساجد هم باز نکرده است گفت:‌ در صورت آغاز پرداخت کمکهای دولتی مترو و اتوبوس در اولویت پرداخت هستند.

مهدی چمران با بیان این که شورا از ابتدا به بحث کمک های دولت به توسعه مترو و یارانه بلیت اتوبوس و مترو ورود پیدا کرده بود گفت: نیازی نیست ما به طور دائم این پیگیری ها را اعلام کنیم.

کمک به مساجد نیز هنوزپرداخت نشده است

وی ادامه داد: دولت هنوز سرفصل کمک هایش را به دلیل برخی مسائل نه فقط برای مترو و اتوبوس حتی برای مساجد نیز باز نکرده است.

چمران تأکید کرد: ما این قول را گرفته ایم که اگر سرفصل های کمکهای دولت باز شود اولین کمکها به بخش اتوبوس و مترو باشد. متأسفانه یارانه ها در فصل کمکهای دولت قرار می گیرند نه بودجه جاری، که کمک ها متاسفانه غالبا به تعویق می افتد.

یارانه مترو و اتوبوس از سر فصل کمکها خارج شود

رئیس شورای عالی استانها با بیان این که از سال آینده تلاش می شود سهم حمایتهای دولت در بحث مترو و اتوبوس از قالب کمک خارج شود، گفت: اگر چنین چیزی امکان پذیر باشد، می تواند بسیاری از مشکلات حوزه حمل و نقل عمومی را حل کرد. در دیداری که به تازگی با مسئولان حوزه اتوبوسرانی داشته ام از نزدیک شاهد مشکلات آنها بوده ام.

چمران با بیان این که سهم دولت در حوزه توسعه عمرانی مترو تقریبا پرداخت شده است، گفت: در بخش بهره برداری با مشکلاتی روبه رو هستیم که در این زمینه شهرداری کمکهایش را بیشتر کند تا در آینده این هزینه ها جبران شود و ما نیز در هر دیداری که با دولت داریم این موضوع را تأکید می کنیم تا هر چه زودتر بودجه مترو و اتوبوس پرداخت شود.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دولت پول مساجد را هم نمی دهد



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج