جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۹۷۸۴
۴۲۰۴
۴۲۰۴
پ

پوشش بازیگر زن ایرانی، راز زندگی‌اش را فاش کرد!

سریال کوتاه در انتهای شب نیز به اتمام رسید و این سریال به جهت نکته‌های مخفی مورد توجه بسیاری از فیلم‌دوستان قرار گرفت. یکی از نکات جالبی که در این سریال به آن کمتر توجه شد استایل خاص ماهرخ شخصیت اصلی داستان بود.

برترین‌ها: سریال کوتاه در انتهای شب نیز به اتمام رسید و این سریال به جهت نکته‌های مخفی مورد توجه بسیاری از فیلم‌دوستان قرار گرفت. یکی از نکات جالبی که در این سریال به آن کمتر توجه شد استایل خاص ماهرخ شخصیت اصلی داستان بود.

طراحان لباس در این خصوص متنی را منتشر کرد و نوشت: شخصیت ماهی (ماهرخ) در این سریال با بازی هدی زین العابدین، نقش زنی در طبقه متوسط جامعه‌ست که مستقله، کنترلگری و مهرطلبی جزو ویژگی‌های اصلیشه، خوب بلده مدیریت کنه،‌ ناجی‌گری می‌کنه، مادر خوبی برای همسر و خانواده‌اش هست اما گاهی در مادری کردن برای پسرش دچار مشکل میشه، گاهی نقش قربانی رو می‌گیره و….

ماهی که در طول سریال با لباس‌های کلاسیک-کژوال دیده شده، بعد از طلاقش کارکتر غالبش لباس پوشیدنش تغییر میکنه و دراماتیک‌ ظاهر میشه؛ مثلا سراغ تغییرات ظاهری میره مثل رنگ کردن مو، استفاده از رنگ‌های پاستلی، میکاپ غلیظ و کت‌های طرح‌دار در استایلش.

در هیچ سکانسی ماهی رو در لوکِ فرمال نمی‌بینیم؛ اما لباس‌هاش ساختارمنده مثل استفاده از کت‌های بلند که اپل سرشانه دارند و در واقع حس مدیریت، قدرت و شاید کنترل‌گری رو در ماهی اغنا می‌کنند. 

همچنین لباس‌های این کارکتر خوش دوخت هستند و کاملا با فرم اندامی این بازیگر تناسب دارن که جای تحسین داره.

در سکانس آخر فیلم (شروع همین ویدیو) ماهی رو در پالت رنگی‌ زمستانی می‌بینیم که لباس‌هاش طرحی ندارند و رنگ‌بندی طوسی براش انتخاب شده که شاید بهترین انتخاب برای سکانس دونفره بین ماهی و بهنام بوده. در واقع «طوسی» حسی از سازش رو القا می‌کنه، همراه با آرامشی که در صورت و کلمات ماهی است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج