۱۴۳۷۴۷۴
۲ نظر
۱۵۴۲
۲ نظر
۱۵۴۲
پ

ادعای عجیب احمدی‌نژاد درباره ترامپ و بایدن

احمدی نژاد درباره انتخابات آمریکا گفت فکر می‌کنم یک تغییر کلی در سیاست‌های بین‌الملل آمریکا دارد اتفاق می‌افتد.

خبر آنلاین: احمدی نژاد درباره انتخابات آمریکا گفت فکر می‌کنم یک تغییر کلی در سیاست‌های بین‌الملل آمریکا دارد اتفاق می‌افتد.

ادعای عجیب احمدی‌نژاد درباره ترامپ و بایدن

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران در گفتگویی با رسانه ترکی در پاسخ به این سوال که «از نظر شما در انتخابات آمریکا ترامپ رای می آورد یا بایدن؟» گفت: من الان اطلاعاتی دارم ولی نمی خواهم وارد مسائل داخلی آمریکا شوم. من فکر می کنم یک تغییر کلی در سیاست های بین الملل آمریکا دارد اتفاق می افتد و این سیاست ها هم آدم خودش را می خواهد. فکر می کنم تغییراتی در آمریکا ایجاد می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که «از نظر شما با توجه به این تغییرات، سیاست های آمریکا نسبت به منطقه تغییر پیدا خواهد کرد؟» اظهار کرد: بستگی به ما دارد. اینکه ما چگونه این شرایط را بشناسیم و سیاست های درست خودمان را اتخاذ کنیم. اینگونه نیست که یک کشوری اگرچه بزرگ و قدرتمند باشد، هر تصمیمی را بتواند در دنیا اعمال کند. من فکر می کنم هر جایی که تغییر سیاست اتفاق می افتد، یک فرصت جدیدی بوجود می آید. مردم آمریکا هم دنبال صلح و دوستی با سایر ملت ها هستند. من امیدوار هستم که سیاستمداران آمریکا هم از خواست مردمشان بطور کامل تبعیت کنند. من فکر می کنم بقیه کشورها هم در این سیاست موثر هستند. شاید دو کشوری که بسیار نقش دارند؛ ایران و ترکیه هستند که می توانند سیاست واحدی را در این مورد اتخاذ کنند. اگر سیاست واحدی را اتخاذ کنند بلافاصله ده ها کشور به آنها خواهند پیوست و می توانند یک فرصت همکاری بین المللی با اروپا و آمریکا و کشورهای دیگر را برنامه ریزی و خواست آن اقلیت جنگ طلب را خنثی کنند. من فکر می کنم مسئولین ایران و ترکیه این حرف من را خیلی خوب متوجه می شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      طبق معمول همیشه یه جوری حرف میزنه که بگه من کلی اطلاعات دارم ولی فعلا چیزی نمیگم !ولی در واقع هیچی تو چنته نداره فقط توهم

    • ناشناس

      این شخصیت باید بره جای بایدن
      چون خیلی ادعاداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج