۱۴۳۷۲۰۳
۲۹
۲۹
پ

این پیامک جعلی، حساب شما را خالی‌ می‌کند

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: ثبت‌نام زمین دولتی، ترفند جدیدی برای کلاهبرداران است و با نصب بدافزار روی گوشی قربانی، امکان خواندن و ارسال پیامک رمز پویا به شخص کلاهبردار فراهم می شود.

خبر آنلاین: رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: ثبت‌نام زمین دولتی، ترفند جدیدی برای کلاهبرداران است و با نصب بدافزار روی گوشی قربانی، امکان خواندن و ارسال پیامک رمز پویا به شخص کلاهبردار فراهم می شود.

 این پیامک جعلی، حساب شما را خالی‌ می‌کند

 سرهنگ مصطفی مرتضوی اظهار کرد: طبق گزارش‌های واصله، اخیراً کلاهبرداران سایبری در حال ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان ثبت‌نام زمین دولتی و یا دریافت بسته معیشتی از شماره‌های موبایل شخصی هستند که لازم است شهروندان هنگام مواجهه با این‌گونه پیامک‌ها هوشیار باشند.

وی افزود: برخی شهروندان فریب‌خورده و برای ثبت‌نام روی لینک موجود در پیامک کلیک می‌کنند که باعث می‌شود یک بدافزار که دسترسی کاملی به بخش پیامک‌ها دارد بر روی گوشی آنها نصب شده و از طریق گوشی قربانی همین پیامک را برای مخاطبان و افراد دیگر ارسال می‌کند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: کلاهبردار به دلیل دسترسی به پیامک‌ ها از طریق بدافزار نصب شده روی گوشی قربانی، توانایی خواندن و ارسال پیامک رمز پویا بانکی و ارسال آن به خود را دارد و از این طریق حساب بانکی قربانی را نیز خالی می‌کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج