۱۴۳۵۸۱۳
۱۳ نظر
۲۵۴۶
۱۳ نظر
۲۵۴۶
پ

یک اتفاق تلخ و غیرمنتظره در فرودگاه کنارک

سانحه کشیده شدن انسان به درون موتور جت در کشورهای دیگر هم سابقه‌مند است اما اتفاقی بسیار نادر در صنعت هوانوردی می باشد.

برترین‌ها: متاسفانه در ۱۲ تیرماه مهندس ابوالفضل امیری مهندس پرواز شرکت هواپیمایی وارش در فرودگاه کنارک در هنگام پاور دادن خلبان به دلایلی که نیازمند بررسی و تحلیل متخصصان سوانح هوایی در محل سانحه بود، ناگهان در مسیر مکش هوای دهانه ورودی موتور قرار گرفته و به درون موتور توربوپراپ از نوع CFM۵۶-۳ نصب شده برروی بوئینگ۷۳۷ کشیده شد و در دم جان سپرد. سانحه کشیده شدن انسان به درون موتور جت در کشورهای دیگر هم سابقه‌مند است اما اتفاقی بسیار نادر در صنعت هوانوردی می باشد. 

یک اتفاق تلخ و غیرمنتظره در فرودگاه کنارک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ناشناس

    استغفرالله.خدانصیب نکنه.

  • ناشناس

    خدارحمتش کنه.عجب مصیبتی.توایران هیچ چیز رونظم نیست

  • ناشناس

    خدا رحمتش کنه. احتیاط خیلی واجبه

  • ناشناس

    آخی خداوند رحمتش کنه

  • بدون نام

    چرا مواظب نیستن؟

  • ناشناس

    مقصر شرکتدهواپیمایی است که حفاظ ( توری ) جلو پروانه نصب نکرده بود
    چند سال پیش پرندگان باعث سقوط هوا پبما شدن

  • بهرام

    رفته ببینه فن ساید توربین به کدام سمت می چرخد.

  • ناشناس

    آه ای وای .چه مرگ درد ناکی .چه سخت.چرا اخه؟

  • علی

    از الان محافظ میزارن ...

  • سکوت

    به معنی واقعی تبدیل به شبنم هایی کوچکتر از اتم شد. طفلی روحش شاد

  • ناشناس

    روحش شاد این دیگه مهندس پرواز بود چطور رعایت نکرد از بس که فکرها درگیره برای همینکه این اتفاقها چرا محافظ نذادن

  • ناشناس

    استغفرالله مقصر اونای هستن اگه امکان داره ومانعی برای هواپیما باید طوری سر جلو نصب میکردن توبه روحش شاد

  • سام

    این اتفاق بارها در سراسر جهان افتاده، علت اصلی آن دست کم گرفتن قدرت مکش موتورهای غولپیکر هواپیماهای جت مسافربری هست که در کسری از ثانیه اتفاق میافتد و به اصلاح به آن آب انار میگویند، حادثه بعدی که در این نوع حوادث طبقه بندی شده برخورد ملخ هواپیما یا کاها هلیکوپتر با سر تکنسین‌های پرواز است،دذ برخی هواپیماها ملخ‌ها به قدری سریع می‌چرخند که کلا دیده نمی‌شوند یا گاها بصورت ایستاده یا سرعت بسیار کم، چشم انسان را گول زده و...! البته چند سالی است که‌تکنسین‌های باسابقه و حتی کادر فنی جوان و تازه کار پرواز که وظیفه در خارج هواپیماها دارند، اجباراً در سال باید در کلاسهای خاص ایمنی پرواز شرکت کنند.

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج