آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۶۷۰
۱۹۸
۱۹۸
پ

جراحی بینی گوشتی به روش دکتر کریمیان

جراحی بینی گوشتی یکی از جراحی‌های زیبایی است که متقاضیان زیادی دارد. برای انجام این جراحی باید به پزشک با تجربه‌ای مراجعه کنید تا نتایج حاصل از جراحی مورد قبول شما باشد.

یکی از محبوب‌‌ترین و رایج‌‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان و به ویژه در تهران، جراحی بینی گوشتی است. این مدل جراحی در جهت بهبود شکل ظاهری بینی و عملکرد آن انجام‌‌ می‌شود و در تهران توسط بهترین و حاذق‌‌ترین جراحان با بهره‌گیری از پیشرفته‌‌ترین تکنولوژی‌های روزدنیا انجام‌‌ می‌شود. البته با توجه به ساختار خاصی که بینی‌های گوشتی دارند، جراحی آن‌ها به دقت و مهارت ویژه‌ای نیاز دارد. این افراد باید پزشکی را انتخاب کنند که تجربه‌های موفق متعددی در این زمینه داشته باشد. در واقع بینی‌های گوشتی به دلیل پوست ضخیمی که دارند دارای چالش‌های فراوانی برای جراحی هستند. از جدیدترین و بهترین روش‌های جراحی بینی‌‌ می‌توان به جراحی بینی گوشتی به روش دکتر کریمیان اشاره نمود.

جراحی بینی گوشتی به روش دکتر کریمیان

تعریف بینی گوشتی

منظور از بینی گوشتی بینی است که پوست ضخیم و غدد چربی بسیاری دارد. این بینی‌ها عمدتا ساختاری پهن و نوک بزرگ و گردی دارند. ضخیم بودن پوست این بینی‌ها موجب شده که جراحی زیبایی آن‌ها نیازمند تکنیک‌های خاص و دقت ویژه‌ای باشد.

 

ویژگی‌های بینی گوشتی

 از مهم‌‌ترین ویژگی‌های بینی‌های گوشتی‌‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

پوست ضخیم و چرب

بارزترین ویژگی بینی‌های گوشتی، ضخامت بالای آن و همچنین وجود غدد چربی بالا است. این ویژگی موجب شده در ساختار بینی تغییراتی ایجاد شود که در پوست بیرونی آن به راحتی قابل مشاهده است.

نوک پهن و گرد

این بینی‌ها معمولا نوک گرد و پهنی دارند که علت آن بافت‌های چربی بیشتری است که در این قسمت وجود دارد. این موضوع موجب‌‌ می‌شود که بینی‌های گوشتی ظاهر متفاوتی از بینی‌های استخوانی داشته باشند.

ساختار غضروفی ضعیف

با توجه به ضعیف‌‌‌تر بودن غضروف بینی‌های گوشتی جراحی آن‌ها شرایط دشوارتری دارد. غضروف بینی‌های گوشتی باید تقویت شود تا در نهایت بینی بتواند به شکل مطلوبی دست یابد. به همین دلیل پزشک از تکنیک‌های تقویت غضروف حین جراحی بینی گوشتی استفاده‌‌ می‌کند.

جدیدترین و بهترین روش جراحی بینی گوشتی با دکتر کریمیان

جراحی بینی گوشتی از پرچالش‌‌ترین جراحی‌های زیبایی است. زیرا این بینی‌ها غضروف قوی ندارد که موجب شکل‌دهی به نوک شود و بتوانند آن را به راحتی با تیغه بینی پیوند بزنند. از این رو پزشک و جراح متخصص در صورت نیاز از غضروب دنده برای شکل‌دهی به نوک بینی استفاده‌‌ می‌کند.

یکی از تضمینی‌‌ترین و بهترین روش‌های جراحی، جراحی بینی گوشتی به روش دکتر کریمیان است. در این روش توصیه‌‌ می‌شود که بیماران دارای بینی گوشتی که پوست ضخیمی دارند از ترکیبات خوراکی و موضعی رتینویید مانند قرص رواکوتان قبل و بعد از عمل استفاده کنند تا پوست نازک و صاف تری داشته باشد. به منظور تاثیرگذاری بهتر این قرص، بیمار باید هفته‌ای دو مرتبه شب هنگام از رواکوتان موضعی روی پوست بینی خود استفاده کند.

جراحی بینی گوشتی به روش دکتر کریمیان

شرح عمل جراحی

پس از طی نمودن این مراحل و آماده شدن بیمار برای عمل دکتر کریمیان تاریخ جراحی را مشخص کرده و پروسه جراحی را آغاز‌‌ می‌کند. در این متد دکتر کریمیان بینی‌های گوشتی که لایه عضلانی ضخیمی دارن،د حین عمل نازک‌‌ می‌کند تا به این ترتیب حجم بینی کاهش یابد و غضروف‌های پیوندی به نوک بینی ظاهری شکیل و زاویه‌دار به آن ببخشند.

معمولا بینی‌های گوشتی پس از عمل در مقایسه با سایر بینی‌ها نوک بینی، پره‌های پایین و بالای نوک ورم بیشتری دارد. اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد، زیرا در این روش پس از عمل با تزریق تریامسینولون در طی چند جلسه با تکنیکی خاص و غلظت معین این مسئله به راحتی حل‌‌ می‌شود، در غیر اینصورت‌‌ می‌تواند این ورم به فیبروز تبدیل گردد. لازم به ذکر است که تزریق این ماده بعد از ماه سوم جراحی شروع‌‌ می‌شود و حتی تا سال‌ها بعد از عمل نیز‌‌ می‌تواند خیلی موثر باشد.

 بنابراین زیباجویان عزیز با استفاده از این روش‌‌ می‌توانند بینی گوشتی خود با ضخیم‌‌ترین پوست‌ها را به راحتی عمل کنند و به نتیجه دلخواه و ایده‌آل خود برسند. به همین دلیل‌‌ می‌توان گفت جراحی بینی گوشتی به روش دکتر کریمیان بهترین و تضمینی‌‌ترین روش جراحی بینی در حال حاضر محسوب‌‌ می‌شود.

جراحی بینی گوشتی به روش دکتر کریمیان

مراقبت‌های بعد از جراحی بینی گوشتی

پس از جراحی بینی گوشتی نیاز است که بیمار مراقبت‌هایی را انجام دهد تا پروسه بهبودی را به خوبی طی کند. این مراقبت‌ها به شرح زیر است:

بازیابی اولیه

بیمار پس از اتمام جراحی به اتاق ریکاوری منتقل‌‌ می‌شود و تا خارج شدن از حالت بیهوشی تحت مراقبت قرار دارد.

مدیریت درد و تورم

پس از به هوش آمدن بیمار داروهای ضد درد و ضد التهاب برای وی تجویز‌‌ می‌کنند تا میزان درد و تورم کاهش پیدا کند. علاوه بر این توصیه‌‌ می‌شود که بیمار از کمپرس سرد برای کاهش تورم استفاده کند.

پیگیری و بررسی ها

جراح بعد از عمل چندین جلسه برای بررسی وضعیت بیمار تنظیم‌‌ می‌کند تا از روند بهبودی‌اش اطمینان پیدا کند و در صورت لزوم تغییرات لازم را انجام دهد.

محدودیت‌های فعالیت

بیمار پس از عمل باید تا چند هفته فعالیت‌های سنگین و ورزش‌های شدید انجام ندهد و به توصیه‌های جراح توجه و آن‌ها را رعایت کند.  پروسه جراحی بینی گوشتی، با توجه به خصوصیات خاص این بینی‌ها به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد و بیمار باید مراقبت‌های بعد از عمل را به خوبی رعایت کند تا بتواند به نتایج مطلوب و طبیعی دست یابد.

سخن پایانی

جراحی بینی گوشتی‌‌ می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی چهره افراد و اصلاح ایرادات ظاهری آن‌ها داشته باشد. این جراحی به روش‌های مختلفی انجام‌‌ می‌شود و دوره نقاهت آن‌ها به طور کلی معمولا بین 2 هفته الی 1 ماه طول‌‌ می‌کشد تا کبودی‌های صورت بیمار به طور کامل رفع شود. اما انتخاب بهترین روش متناسب با شرایط بیمار بسیار حائز اهمیت است. جراحی بینی گوشتی به روش دکتر کریمیان‌‌ می‌تواند یکی از بهترین روش‌های ممکن برای این دسته از بیماران باشد. با مراجعه به ایشان عمل رضایت بخشی را تجربه می‌کنید. از این رو پیشنهاد‌‌ می‌کنیم اگر تصمیم به جراحی بینی گوشتی خود گرفته اید، حتما به این پزشک متخصص و ماهر مراجعه نمایید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج