آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۵۶۸
۱۳۶۰
۱۳۶۰
پ

جمله عجیب کارشناس زن جنجالی درباره گشت ارشاد

منصوره معصومی اصل، را شاید همه با جمله معروف«مملکت برای حزب اللهی هاست» بشناسند؛ او می‌گوید اصلاح طلبان به دنبال سواستفاده از موضوع زنان هستند.

تابناک: منصوره معصومی اصل، را شاید همه با جمله معروف«مملکت برای حزب اللهی هاست» بشناسند؛ او می‌گوید اصلاح طلبان به دنبال سواستفاده از موضوع زنان هستند.

او می‌گوید فضلیت‌های اخلاقی زنان در تمامی کشور‌ها مورد احترام قرار می‌گیرد، اما در ایران توسط مخالفین با اساس نظام مورد تمسخر قرار می‌گیرد.

جمله عجیب کارشناس زن جنجالی درباره گشت ارشاد

معصومی اصل می‌افزاید برخلاف آنچه منتقدین می‌گویند در ایران مقوله‌ای به نام گشت ارشاد وجود ندارد و برخورد با موضوع بی حجابی خیلی نرم و تزئینی انجام می‌شود.

این فعال امور زنان در پاسخ به افرادی که مدعی فعالیت گشت ارشاد هستند، عنوان می‌کند: آیا واقعا در موضوع «حجاب» در چارچوب تعریف شده عمل شده و در دولت آقای رئیسی این موضوع اصلا وجود داشت؟

او ادامه می‌دهد: در نیویورک سه خانم به خاطر پوشیدن ساپورت تنگ اجازه حضور در هواپیما را پیدا نکردند، آیا در ایران چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟

معصومی می‌گوید: فتنه زن زندگی آزادی به خاطر چه موضوعی ایجاد شد؟ در موردی که نزدیک ۱۰۰ متخصص علت فوت را بیماری مادرزادی عنوان کردند چه تهمت‌هایی به دولت زده شد.

این فعال امور زنان می‌افزاید: آقای پزشکیان بار‌ها تاکید کردند که می‌فهمند که نمی‌فهمند؛ با این وجود آیا ایشان صلاحیت اعلام نظر در مورد مقوله پرعظمت زن را دارند؟

او عنوان می‌کند: در صورت رئیس جمهور شدن پزشکیان، تمام فضیلت‌های اخلاقی که یک بی دین و لائیک به آن احترام می‌گذارد به فراموشی سپرده خواهد شد اعتراف دارد فصیلت‌ها به فراموشی خواهد سپرده شود.

معصومی ادامه می‌دهد: در دورانی که رئیس کمیسیون امور بانوان فرمانداری کرج بودم استانداری افتخار می‌کرد که زنی در استان محل خدمت او راننده کامیون است، شما ببینید زن را از جایگاه ظرافت به چه جایگاهی رساندند و به آن هم افتخار می‌کنند.

این فعال امور زنان در خصوص گشت ارشاد نیز در خاتمه می‌گوید: بر نحوه اجرای هر فضیلت اخلاقی باید نظارت شود گاهی ممکن است این نظارت به صورت گشت ارشاد باشد البته باید قبل از اجرا بررسی شود و بعد اجرا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج