آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۳۲۷
۳۵۲
۳۵۲
پ

طوفان ۶۲۰ نفر را در این استان راهی بیمارستان کرد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: توفان شدید و گرد و غبار در منطقه سیستان باعث ورود ۶۲۰ بیمار و مصدوم متاثر از این پدیده به اورژانس‌های پیش بیمارستانی، بیمارستانی و مراکز درمانی این دانشگاه شد.

ایرنا: سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: توفان شدید و گرد و غبار در منطقه سیستان باعث ورود ۶۲۰ بیمار و مصدوم متاثر از این پدیده به اورژانس‌های پیش بیمارستانی، بیمارستانی و مراکز درمانی این دانشگاه شد.

محمد خلیلی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲۰ بیمار و مصدوم به اورژانس‌های پیش بیمارستانی، بیمارستانی و مراکز درمانی زابل مراجعه کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط فوری، ۲۵ نفر از این تعداد بیمار در بیمارستان بستری شدند و تعداد ۵۹۵ نفر دیگر خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه زابل ادامه داد: از این تعداد بیماران ۲۱۷ نفر مبتلا به بیماری قلبی، ۲۷۶ نفر مشکل تنفسی، ۱۱۱ نفر مشکل چشمی و ۱۶ نفر مصدوم ترافیکی بودند که به دنبال کاهش میدان دید به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی بیان کرد: توفان گرد و غبار باعث ایجاد شرایط بحرانی در منطقه سیستان شده و تلاش‌های فوری برای ارائه خدمات درمانی و رسیدگی به بیماران در حال انجام است و مسوولان محلی و تیم‌های اورژانس در حال همکاری با یکدیگر برای مدیریت و به حداقل رساندن اثرات مخرب این وضعیت فوری و بحرانی هستند.

خلیلی تاکید کرد: با توجه به ادامه توفان گرد و غبار، اقدامات بیشتری برای حفظ سلامتی و ایجاد امنیت برای کار و رفاه اجتماعی لازم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج