آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۱۳۳
۸۶۹
۸۶۹
پ

آخرین جزئیات از واریزی بازنشستگان کارگری

در روز هفتم فروردین در پرداخت مابه‌تفاوت مستمری فروردین برای بازنشستگان تامین اجتماعی مقداری اختلال به وجود آمد که در نهایت رفع شد و تا روز گذشته معوقات برای همه بازنشستگان پرداخت شد.

اقتصادآنلاین: در روز هفتم فروردین در پرداخت مابه‌تفاوت مستمری فروردین برای بازنشستگان تامین اجتماعی مقداری اختلال به وجود آمد که در نهایت رفع شد و تا روز گذشته معوقات برای همه بازنشستگان پرداخت شد.

آخرین جزئیات از واریزی بازنشستگان کارگری

در روز هفتم فروردین در پرداخت مابه‌تفاوت مستمری فروردین برای بازنشستگان تامین اجتماعی مقداری اختلال به وجود آمد که در نهایت رفع شد و تا روز گذشته معوقات برای همه بازنشستگان پرداخت شد.

براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، در این دور از پرداخت رقمی بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان برای بیش از ۴ میلیون نفر واریز شده است.

درحالی که مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان برای اجرا به دولت ابلاغ شده است، به نظر می‌رسد هنوز زمان اجرای متناسب‌سازی برای بازنشستگان کارگری نهایی نشده؛ ضمناً فرمول نهایی آن مشخص نیست.

همانطور که کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرده است، از آغاز برنامه هفتم توسعه باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان کارگری امسال انجام شود و فرمول اجرای آن نیز مشابه فرمول همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری است. مبالغ این متناسب سازی نیز توسط خود سازمان تامین اجتماعی باید پرداخت شود.

بر اساس اعلام رئیس فراکسیون کارگری، منابع لازم برای این اقدام بیشتر از ناحیه رد دیون دولت به تامین اجتماعی است و بدین منظور، همین امسال سهام‌های درنظر گرفته شده برای رد دیون امسال سازمان، با انتقال سهام باید انجام شود و این اقدام باید همزمان با پرداخت دیون سایر صندوق‌ها باشد. وظیفه اجرایی پرداخت نیز پس از این اقدام، باخود سازمان تامین اجتماعی است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج