آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۴۶۷۴
۱ نظر
۱۳۴۶
۱ نظر
۱۳۴۶
پ

مخبر بعد از اعلام نتایج انتخابات، پیام صادر کرد

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری تاکید کرد: بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

 ایسنا: محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری تاکید کرد: بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

مخبر بعد از اعلام نتایج انتخابات، پیام صادر کرد

متن اطلاعیه محمد مخبر به شرح زیر است:

ملت عزیز و خستگی‌ناپذیر ایران، اکنون که تقدیر الهی بر این بود که با شهادت رئیس جمهور مردمی و جامع‌الاطراف، شاهد برگزاری پیش از موعد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور باشیم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید، بر خود فرض می‌دانم از حضور آگاهانه شما ملت بصیر که جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتید، صمیمانه قدردانی کنم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند، دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزّت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقّف به حضور مردم است و بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

اینجانب، از آحاد مردم، گروه‌های مختلف سیاسی، مراجع بزرگوار عظام و همه کسانی که مسئولانه در تشویق مردم برای مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور، ایفای نقش کردند، سپاسگزارم. همچنین از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران به ویژه مجموعه وزارت کشور، شورای نگهبان، ستاد انتخابات کشور، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، استانداران، فرمانداران و بخشداران، نیروهای نظامی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در تامین امنیت شعب اخذ رای و نیز از اصحاب رسانه و خبر به‌ویژه رسانه‌ ملی و خبرنگاران گرامی که با آگاهی بخشی مستمر و به موقع، زمینه حضور بیشتر مردم در انتخابات را مهیا کردند، قدردانی می‌کنم.

محمد مخبر

سرپرست ریاست جمهوری

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تو رو خدا شما دیگر بازنشسته شوید بهتر است. مردم را با بی تخصصی نابود کردید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج