۱۴۳۴۵۰۱
۱ نظر
۴۶۲
۱ نظر
۴۶۲
پ

کارهایی که باید در دبی انجام دهید و جاذبه های جدید

تعطیلات در دبی دیگر فقط سافاری صحرا و دیدن شاهین نیست. در سال‌های اخیر، این شهر جاذبه‌های جدید زیادی را اضافه کرده است که معماری شگفت‌انگیز، هنر نمادین، فناوری پیشرفته و شور و نشاط بصری عالی را به نمایش می‌گذارد.

برترین جاذبه های جدید دبی | بلیط، آدرس، نکات بازدید و موارد دیگر!

به دبی خوش آمدید - سرزمین بلندمرتبه ها، نشانه های فرهنگی و تجربیات منحصر به فرد! دبی که به عنوان شهری که مدام رکورد می شکند شناخته می شود، محدودیت های خود را برای تبدیل شدن به بهترین و نمونه ترین شهر جهان پشت سر می گذارد. از مجلل ترین هتل جهان و بزرگترین مرکز خرید جهان گرفته تا بلندترین ساختمان جهان و مرتفع ترین استخر بی نهایت جهان - همه آنها را می توانید در تور دبی پیدا کنید.

دبی به سرعت در حال گسترش است و هر ساله میزبان مکان های دیدنی بیشتری است و تبدیل به یک مقصد تعطیلات مکرر برای میلیون ها گردشگر در سراسر جهان با ارزانترین تور دبی می شود. برای مسافران انفرادی، اینفلوئنسرها، زوج‌ها یا خانواده‌هایی با بچه‌ها - شهر دارای طیف گسترده‌ای از جاذبه‌ها و تجربیات برای ارائه به بازدیدکنندگان در هر سنی است. تعطیلات در دبی دیگر فقط سافاری صحرا و دیدن شاهین نیست. در سال‌های اخیر، این شهر جاذبه‌های جدید زیادی را اضافه کرده است که معماری شگفت‌انگیز، هنر نمادین، فناوری پیشرفته و شور و نشاط بصری عالی را به نمایش می‌گذارد.

کارهایی که باید در دبی انجام دهید و جاذبه های جدید

۱. موزه آینده

موزه تعاملی | تجربه منحصر به فرد

آدرس: خیابان شیخ زاید - مرکز تجارت - مرکز تجاری 2

موزه آینده یک موزه آینده نگر تعاملی است که اولین در نوع خود در جهان است. برخلاف موزه‌های معمولی که مصنوعات گذشته را به نمایش می‌گذارند، این مکان به بازدیدکنندگان نگاهی دزدکی به آینده، در زمینه فناوری، هنر و پایداری می‌دهد. در این ساختمان نمادین، بسیاری از تاسیسات جالب، از جمله ماکت زیستگاه مریخ، نسخه دیجیتال جنگل آمازون، و شبیه سازی شاتل فضایی را با سفر ایمن و  قیمت تور دبی ۷ شب و۸ روز که یک تور مناسب و ارزان دبی هست تجربه کنید

زمان: همه روزه: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر

قیمت از 145 درهم

کارهایی که باید در دبی انجام دهید و جاذبه های جدید

۲. گلف دبی

باشگاه گلف | سرگرمی ورزشی | اوقات فراغت

آدرس: اتوبان شیخ زاید

شرکت سرگرمی ورزشی تاپ گلف مستقر در ایالات متحده اولین شعبه خود را در خاورمیانه در باشگاه گلف امارات در دبی افتتاح کرده است. این باشگاه دارای یک محدوده گلف با تکنولوژی بالا با خلیج های اجاره ای است که گزینه های تمرین و بازی را برای مبتدیان و حرفه ای ها ارائه می دهد. همچنین دارای یک سالن استراحت و یک بار است که در بین آن همه جابجایی و اسکوپ به شما خدمات می دهد.

زمان: دوشنبه - پنجشنبه: 10 صبح - 1 بامداد | جمعه: 10 صبح - 2 بامداد | شنبه: 9 صبح - 2 بامداد | یکشنبه: 9 صبح تا 1 بامداد

از 130 درهم

۳. برج نخل

عرشه رصد | نقطه عطف شهر

آدرس: پالم

آخرین جاذبه نخل جمیرا، برج نخل است - برجی به شکل درخت خرما که مناظر پانورامایی قابل توجهی از مجمع الجزایر و شهر را از عرشه های رصد متعدد آن ارائه می دهد. می توانید از عرشه تماشای طبقه 52 در ارتفاع خیره کننده 240 متری از منظره پالم لذت ببرید یا از عرشه باز در طبقه 54 احساس و منظره را تجربه کنید.

زمان: دوشنبه - پنج شنبه: 9 صبح تا 10 شب (آخرین ورود 9 شب) | جمعه - یکشنبه: 9 صبح تا 12 صبح (آخرین ورود 11 شب)

از 70 درهم

۴. لا پرل

تئاتر هنرهای نمایشی | سرگرمی

آدرس: الحبتور - خیابان شیخ زاید 260

فرصتی برای تجربه اولین نمایش زنده ساکن دبی در La Perle by Dragone داشته باشید. جدیدترین جاذبه دبی دارای نمایش زنده تماشایی از حرکات آکروباتیک، شیرین کاری های آبی، بازیگری، نور و موسیقی است. تجربه بصری خلق شده توسط فرانکو دراگون که توسط گروهی متشکل از 65 هنرمند از سراسر جهان اجرا می شود، مطمئنا شما را مسحور خواهد کرد.

زمان: سه تا شنبه: 9 صبح تا بعد از ظهر

از 209 درهم

۵. اینفینیتی لومیر

آدرس: فاینشیال سنتر

Infinity des Lumieres، به معنی "بی نهایت نور" یک مرکز هنر دیجیتال در داخل مرکز خرید دبی است. هدف آن این است که به بازدیدکنندگان خود بینشی در مورد چگونگی استفاده از فناوری پیشرفته برای خلق و درک هنر ارائه دهد. این موزه هنر دیجیتال بزرگ‌ترین موزه در خاورمیانه است و نمایشگاه‌های صوتی و تصویری را در خود جای داده است که تجربه‌ای فراگیر از هنر کلاسیک، مدرن، معاصر و آینده‌نگر را به شما ارائه می‌دهد.

زمان: دوشنبه - پنج شنبه: 10 صبح تا 10 شب | جمعه - یکشنبه: 10 صبح تا 11 شب

از 125 درهم

۶. عین دبی

چرخ و فلک | نقطه عطف شهر

آدرس: جزیره بلو واترز

عین دبی که به نام دوبی آی یا چرخ و فلک دبی نیز شناخته می شود، بزرگترین و بلندترین چرخ رصد ایستاده جهان است. این جدیدترین جاذبه دبی که در ارتفاع 820 فوتی می چرخد، چشم اندازهای بی نظیری از شهر و خط ساحلی را ارائه می دهد. می‌توانید از سواری آرامش‌بخش 38 دقیقه‌ای در کابینی با تهویه مطبوع یا حتی در کابینی با اسکای بار لذت ببرید.

زمان: سه و چهارشنبه: 10 صبح تا 9 شب | پنج شنبه - شنبه: 12 بعد از ظهر تا 9 شب

از 80 درهم

کارهایی که باید در دبی انجام دهید و جاذبه های جدید

۷. کتابخانه محمد بن راشد

کتابخانه ملی | نقطه عطف شهر

آدرس: الجداف - دبی

کتابخانه محمد بن راشد در دبی سرانجام درهای خود را به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی در منطقه MENA باز کرد. ساختمان نمادین طراحی شده به شکل یک کتاب باز که بر روی یک سخنرانی ترکی قرار گرفته است، شامل سالن‌های کتابخانه فراوان، فضاهای نمایشگاهی موقت و دائمی و یک سالن تئاتر با 550 نفر است. گفته می شود که این کتابخانه دارای 1.5 میلیون کتاب چاپی، بیش از دو میلیون کتاب دیجیتال و یک میلیون کتاب صوتی است.

زمان: دوشنبه - پنجشنبه و شنبه: 9 صبح تا 9 شب | جمعه: 2 بعد از ظهر تا 9 شب

بلیط به زودی در دسترس است

۸. هاتا وادی هاب

کانون گردشگری | هاب ماجراجویی

آدرس: دبی هاتا

هاتا وادی، واقع در حدود 100 کیلومتری شهر دبی، دره ای بین کوه های هاجر است که مقصد تعطیلات عالی برای معتادان هیجان انگیز آدرنالین است. این نقطه بوم‌گردی و مرکز ماجراجویی طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها از جمله دوچرخه‌سواری در کوهستان، پیاده‌روی، زوربینگ، کایاک سواری، پاراگلایدر، زیپ‌پینگ و بسیاری دیگر را در میان مناظر زیبا و آرام ارائه می‌دهد.

زمان: همه روزه: 7 صبح تا 10 شب

بلیط به زودی در دسترس است

۹. اسکای ویو

آدرس: بازار شبانه - جزایر دیره - دبی

اسکای ویو دبی یکی از جدیدترین امکانات اضافه شده به خط افق شهر است. رصدخانه Sky Views واقع در طبقه 53 ساختمان صرفاً یک سکوی رصد نیست، بلکه یک تجربه ماجراجویی هیجان انگیز است که شامل یک پیاده روی شیشه ای به طول 25 متر، تقریباً 220 متر بالاتر از سطح زمین، و یک سرسره شیشه ای بیرونی است که طبقات 52 و 53 را به هم متصل می کند. مناظر و هجوم آدرنالین در Skywalk Dubai ارزش مبارزه با ترس شما را دارد.

زمان: سه تا یکشنبه: 10 صبح تا 10 شب | دوشنبه: 10 صبح تا 10:30 شب

از 69 درهم

کارهایی که باید در دبی انجام دهید و جاذبه های جدید

۱۲. نمایشگاه بنکسی دبی

نمایشگاه نقاشی | رویداد بین المللی

آدرس : البرشا

بنکسی مشهورترین و از قضا مشهورترین و ناشناس ترین هنرمند خیابانی جهان است که نقاشی هایش در برخی از بزرگترین موزه های هنر معاصر جهان به نمایش گذاشته شده است. امسال، دبی میزبان «دنیای بنکسی» است که بیش از 100 بازسازی از نقاشی های او را به نمایش می گذارد. با توجه به شناخت بسیار کمی از این هنرمند، این تجربه همهجانبه بینشی از هنر، تأثیرات و الهامات او ارائه می دهد.

زمان: همه روزه: 10 صبح تا 10 شب

از 75 درهم

۱۳. ایکس لاین دبی مارینا

زیپ لاین | ماجرا

آدرس: دبی مارینا مال - خیابان شیخ زاید

لیست جدیدترین جاذبه های دبی بدون ذکر تجربه زیپلینینگ XLine در دبی مارینا ناقص خواهد بود. زیپ لاین که در ارتفاع 170 متری از سطح زمین قرار دارد به شما این امکان را می دهد که از مناظر خیره کننده مارینا دبی در حالی که از آسمان خراش ها عبور می کنید لذت ببرید. این زیپ لاین شهری به طول 1 کیلومتر که به عنوان طولانی‌ترین در جهان شناخته می‌شود، آدرنالین شما را در حین حرکت با سرعت 80 کیلومتر در ساعت تنها در 2.5 ثانیه افزایش می‌دهد.

زمان: چهارشنبه - دوشنبه: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر

از 650 درهم

توضیح:

آژانس هواپیمایی سفر ایمن جدا از تور دبی ارائه دهنده تور مالدیو و تور مالزی و تور آنتالیا و تور تایلند است

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خخخخخخخ
      ملت رو گول نزنيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج