آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۴۲۰۰
۲ نظر
۳۱۴۸
۲ نظر
۳۱۴۸
پ

پراید، اقتصادی‌ترین خودرو در کره جنوبی!

هیوندای در کنار توسعه و عرضه خودروهای برقی رده‌بالا با عملکرد قابل‌توجه، به تولید خودروهای برقی اقتصادی هم فکر می‌کند.

خبرآنلاین: هیوندای در کنار توسعه و عرضه خودروهای برقی رده‌بالا با عملکرد قابل‌توجه، به تولید خودروهای برقی اقتصادی هم فکر می‌کند. جدیدترین محصول این خودروساز، هیوندای اینستر است که بر اساس خودروی بنزینی کاسپر ساخته شده است.

هیوندای اینستر که با هدف ورود به اروپا برای مبارزه با داچیا توسعه یافته است، کمی بزرگ‌تر از همتای بنزینی خود است. ابعاد کوچک و جمع‌وجور این خودرو برای حرکت در سطح شهر بسیار مناسب است.

پراید، اقتصادی‌ترین خودرو در کره جنوبی!

این خودرو اگرچه از نظر فنی به مدل‌های آیانیک نزدیک نیست، اما از تم پیکسلی مشابه در جلو و عقب استفاده می‌کند. این خودرو در سبد رو به رشد خودروهای برقی هیوندای و همچنین در بخش خودروهای برقی اقتصادی، در جهان برجسته است.

مشتریان می‌توانند این خودرو را از بین دو تریم انتخاب کنند که دارای اندازه باتری و توان خروجی متفاوت است. مدل پایه دارای پکیج ۴۲ کیلووات ساعتی مناسب برای مسافت ۲۹۹ کیلومتری و یک موتور الکتریکی با قدرت ۹۵ اسب بخار خواهد بود. نسخه گران‌تر، باتری بزرگ‌تر ۴۹ کیلووات ساعتی را برای برد ۳۴۹ کیلومتری با موتور قوی‌تر ۱۱۳ اسب بخاری ترکیب می‌کند. در هر دو تریم، اینستر دارای گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر گشتاور است.

پراید، اقتصادی‌ترین خودرو در کره جنوبی!

در نسخه پایه، شتاب صفر تا صد ۱۱٫۷ ثانیه اعلام شده است. در نسخه قوی‌تر، این زمان به ۱۰٫۶ ثانیه کاهش می‌یابد. هنگامی که باتری خودرو تمام شد، حدود نیم ساعت طول می‌کشد تا باتری با استفاده از شارژر DC از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود.

پراید، اقتصادی‌ترین خودرو در کره جنوبی!

تصاویر منتشرشده، اینستر را با پیکربندی چهار صندلی نشان می‌دهند، اما پیکربندی پنج نفره آن در اواخر سال ۲۰۲۵ در دسترس خواهد بود. صندلی‌های عقب قابلیت جلو و عقب شدن دارند و بسته به موقعیت آن‌ها، ظرفیت بار از ۸٫۴ تا ۱۲٫۴ فوت مکعب متغیر است.

اگرچه این یک ماشین کوچک است، اما هیوندای اینستر مملو از امکانات خوب است. از کروز کنترل تطبیقی و دوربین ۳۶۰ درجه گرفته تا پد شارژ بی‌سیم و نور بالای کمکی، در این خودروی اقتصادی دیده می‌شود. این خودرو همچنین با امکانات دیگری نظیر گرم‌کن فرمان و هشدار خروج از خط و اپل کارپلی و اندروید اتو عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش دوگانه ۱۰٫۲۵ اینچی، تجهیزات استاندارد اینستر هستند.

پراید، اقتصادی‌ترین خودرو در کره جنوبی!

اینستر صرفاً در اروپا نخواهد بود، چرا که هیوندای آن را در کره جنوبی و همچنین در خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه به فروش خواهد رساند. مدل اینستر کراس در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ارابه مرگ جدید در راه ایران

    • ناشناس

      بدردقشرضعیف ایران میخوره!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج