۱۴۳۱۹۰۸
۹۵
۹۵
پ

خرید گیفت کارت‌های اپل، پلی استیشن، ایکس باکس، اسپاتیفای، نتفلیکس و… از دیجی کالا

فروش آنلاین گیفت‌کارت‌های بین‌المللی بازی و پلتفرم‌های نمایش فیلم، نرم افزارها، برنامه‌های کاربردی موبایل و دیگر گیفت کارت‌ها در دیجی‌کالا آغاز شد.

برترین‌ها: کاربران دیجی کالا می‌توانند از امروز انواع گیفت‌کارت‌های آنلاین سرویس‌های جهانی موسیقی مثل اپل آیتیونز، پلتفرم‌های بازی مثل پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو، استیم و همچنین گیفت‌کارت‌های پرداخت درون بازی‌های ویدیویی آنلاین محبوب مانند پابجی و ایپکس و… را خریداری کنند. 

خرید گیفت کارت‌های اپل، پلی استیشن، ایکس باکس، اسپاتیفای، نتفلیکس و… از دیجی کالا

همچنین کد گیفت‌کارت‌های سرویس‌های فیلم و سریال نظیر نتفلیکس، هولو، کرانچی رول و… گیفت‌کارت نرم افزارهای کاربردی مثل مایکروسافت 365 و مایکروسافت استور نیز در دیجی‌کالا قابل خرید است. 

دوستداران فروشگاه‌های اینترنتی جهانی هم می‌توانند گیفت‌کارت فروشگاه‌های آنلاین مثل آمازون و   ‌‌eBay را خریداری کرده و مشترک ویژه این سرویس‌ها شوند. این گیفت‌کارت‌ها در ریجن‌های مختلف به‌فروش می‌رسد و به‌صورت کد برای خریداران ارسال می‌شود.

جایگزین مناسب برای گیفت‌ کارت‌های فیزیکی

در سال‌های گذشته امکان خرید گیفت‌کارت‌ سرویس‌های مختلف اینترنتی به‌صورت فیزیکی از دیجی‌کالا امکان‌پذیر بود اما این روش معایب خودش را برای کاربران و فروشنده به‌همراه داشت. نوسانات قیمت دلار و همچنین از دست دادن فرصت استفاده از تخفیف‌های لحظه‌ای در این سرویس‌ها به‌خاطر زمان‌بر شدن ارسال کالای فیزیکی و همچنین گذر زمان برای ارسال و فعال شدن گیفت‌کارت‌ها از جمله این مشکلات به‌شمار می‌رفت. 

دیجی‌کالا پس از توقف فروش فیزیکی گیفت‌کارت‌ها یک راه‌حل جایگزین و به‌روز را انتخاب و امکان خرید آنی گیفت‌کارت‌های دیجیتالی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

نکته جالب اینجاست که کاربران می‌توانند گیفت‌کارت‌ها را به‌ دوستان خود هم هدیه بدهند و در این حالت کد خریداری شده توسط کاربر، به هر شماره تلفنی که شخص خریدار اعلام کند؛ ارسال خواهد شد ،در این حالت هدیه دهنده می‌تواند متن و زمان ارسال دلخواه خود را به گیفت کارت هدیه اضافه کند.

چگونه گیفت‌کارت‌های آنلاین را از دیجی‌کالا بگیریم؟

خرید گیفت‌کارت سرویس‌های آنلاین در دیجی‌کالا شباهت بسیاری با خرید آنلاین کارت‌های هدیه دیجیتالی در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا دارد. کاربران با ورود به بخش خرید گیفت‌کارت می‌توانند به گیفت‌کارت متعلق به کنسول‌ها و پلتفرم‌های بازی دسترسی داشته باشند و در بخش پرداخت درون‌برنامه‌ای نیز امکان خریدن گیفت‌کارت‌های بازی‌های مشهور آنلاین هم وجود دارد. 

در حال حاضر در بخش پلتفرم‌ها طرفداران کنسول پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو می‌توانند انواع و اقسام اشتراک‌ها و گیفت‌کارت‌های مربوط به این کنسول‌های بازی را در ریجن‌های گوناگون خریداری کنند. همچنین امکان خرید گیفت‌کارت سرویس استیم برای دوست‌داران این پلتفرم نیز در ریجن‌های مختلف وجود دارد. 

ریجن کارت‌ها، مهم‌ترین نکته هنگام خرید

توجه به ریجن (منطقه) گیفت‌کارت‌ها مهم‌ترین نکته هنگام خریدن این کالاها است. هر اکانت ساخته شده در پلتفرم‌ها و نرم افزارها با توجه به ایمیل و آدرسی که کاربران در هنگام ثبت‌نام به آن پلتفرم ارائه می‌کنند، به منطقه جغرافیایی (کشور) خاصی تعلق دارد. 

کاربران باید در حین خریدن گیفت‌کارت مربوط به پلتفرم و نرم افزار خود نیز به این نکته توجه داشته باشند که گیفت‌کارت را برای ریجن ثبت‌شده آن خود بخرند. این موضوع در زمان خریدن گیفت‌کارت به‌عنوان هدیه نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند چرا که شاید ریجن پلتفرم و نرم افزار دوستان شما برای‌تان نامشخص باشد و هدیه شما تبدیل به یک هدیه ناکارآمد شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که همه کاربران پس از اطمینان خاطر یافتن از ریجن مورد نیاز خود اقدام به خریداری کردن گیفت‌کارت‌ها کنند.

برای مشاهده و خرید اینجا را ببینید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج