آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۰۸۸۱
۱۸۷۹
۱۸۷۹
پ

مچاله شدن یک خودرو در سیلاب جاده کندوان

فرماندار چالوس گفت: محور کندوان همچنان به علت سیلاب شب گذشته مسدود است و از مجموع چند دستگاه خودرو بدون سرنشین که دچار آسیب شدند از میان گل و لای بیرون کشیده شدند.

ایسنا: فرماندار چالوس گفت: محور کندوان همچنان به علت سیلاب شب گذشته مسدود است و از مجموع چند دستگاه خودرو بدون سرنشین که دچار آسیب شدند از میان گل و لای بیرون کشیده شدند.

محمد شریفی با اشاره به بارش شدید و در مدت کوتاه شب گذشته در محور کندوان، اظهار کرد: بارش شدید باران موجب جاری شدن سیلاب در منطقه دزدبن، رستوران دربند و پل اوشن شد.

وی افزود: شدت سیلاب به قدری زیاد بود که چند دستگاه خودرویی که کنار جاده و یا در محوطه رستوران دربند پارک کرده بودند را با خود برد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه تاکنون پنج دستگاه خودرو از میان گل و لای و سیلاب بیرون آورده شدند،تصریح کرد: این خودورها نیمی مربوط به بومیان و نیمی هم غیر بومی بوده است.

شریفی با اشاره به حضور شبانه استاندار مازندران و مدیر کل بحران در منطقه سیل زده،گفت: اکیپ های امداد رسانی از همان ساعات اولیه از راهداری،اورژانس، سپاه، هلال احمر و نیروهای انتظامی به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران به برخورد جدی با مسئولینی که احتمالا در این خصوص ترک فعل و یا کم کاری داشته اند هشدار داد،افزود: یکی از علل سیلاب بارش شدید باران در مدت زمان بسیار کوتاه بوده است.

فرماندار چالوس در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر جاده از وجود سیلاب پاکسازی نسبی صورت گرفته است اما باید ایمن سازی و شستشو شود تا بتواند برای عبور و مرور قابلیت استفاده داشته باشد.

 

مچاله شدن یک خودرو در سیلاب جاده کندوان

تردد در محورهای هراز و سوادکوه جریان دارد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان به‌دلیل طغیان سیلاب از ساعت ۲۰ شب گذشته مسدود شد و همچنان این انسداد ادامه دارد، اظهار کرد: تردد در محورهای هراز و سوادکوه جریان دارد.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال به خبرنگاران گفت: در حال حاضر عملیات پاک‌سازی در محور سیلابی کندوان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه درحال حاضر تردد عادی در جاده‌های شمال برقرار است، افزود: باتوجه به اینکه از قبل هشدار جوی صادر شد شاهد بارش باران در ارتفاعات هستیم؛ پرهیز از تردد و توقف در محورهای کوهستانی مازندران مورد تاکید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج