اولین برند یک تریلیون دلاری جهان معرفی شد
ارزش برند اپل از مرز ۱ تریلیون دلار عبور کرده که رشد ۱۵ درصدی غول سازنده آیفون نسبت به سال گذشته را نشان میدهد. همچنین ارزش انویدیا تقریباً سه برابر شده است.
دیجیاتو: ارزش برند اپل از مرز ۱ تریلیون دلار عبور کرده که رشد ۱۵ درصدی غول سازنده آیفون نسبت به سال گذشته را نشان میدهد. همچنین ارزش انویدیا تقریباً سه برابر شده است.
اپل در سال ۲۰۲۴ تاج خود بهعنوان «باارزشترین برند جهان» را برای سومین سال متوالی حفظ کرده است. پس از اپل، گوگل با ۷۵۳ میلیارد دلار و مایکروسافت با ۷۱۳ میلیارد دلار باارزشترین برندهای جهان هستند.
علاوهبراین، انویدیا بهلطف محبوبیت هوش مصنوعی و رونق بازار تراشههای هوش مصنوعی، برای اولینبار وارد فهرست ۱۰ برند برتر دنیا از نظر Kantar شده است.
ارسال نظر