۱۴۲۸۲۹۸
۲۵۳
۲۵۳
پ

آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی بروجن مهار شد

فرماندار بروجن با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی تولیدکننده چسب در این شهرستان گفت: با همت نیروهای آتش‌نشانی آتش در این واحد صنعتی مهار شد.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار بروجن با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی تولیدکننده چسب در این شهرستان گفت: با همت نیروهای آتش‌نشانی آتش در این واحد صنعتی مهار شد.

آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی بروجن مهار شد

فتاح کرمی روز دوشنبه افزود: ساعت ۱۴ بعد از ظهر امروز یک واحد صنعتی در بروجن به علت انباشت و انبار مواد شیمیایی در محیط باز و تابش خورشید، دچار آتش‌سوزی شد.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی شهرستان از جمله بروجن، نقنه و شهرک صنعتی به دلیل حجم آتش، اظهار داشت: بلافاصله با توجه به حجم آتش ۶ واحد آتش نشانی از به منطقه اعزام شد و کار خنک‌سازی و مهار آتش را انجام دادند و همزمان نیز به وسیله ماشین‌آلات سنگین با خاک مواد شیمیایی پوشش داده شد.

فرماندار بروجن گفت: حدود ساعت چهار آتش این واحد صنعتی مهار شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه آتش‌سوزی خوشبختانه خسارت جانی به دنبال نداشت، اضافه کرد: یکی از نکات مهم در این حادثه این بود که با کار مداومی که آتش نشانان انجام دادند از سرایت آتش به سایر واحدهای صنعتی همجوار جلوگیری به عمل آمد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج