آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۷۹۴۰
۲۴۷۴
۲۴۷۴
پ

لوکس‌ترین ماشین چینی وارداتی ایران خریدار ندارد

هونگچی H۵ یکی از پرسروصداترین خودروهای وارداتی چینی است که در زمان ورود به ایران به‌دلیل طراحی ظاهری جذاب و آپشن‌های بسیارش مورد توجه قرار گرفت.

گجت نیوز: هونگچی H۵ به‌عنوان لوکس ترین ماشین چینی وارداتی ایران همچنان با وجود کاهش قابل توجه قیمتش، خریدار ندارد و پیش‌بینی می‌شود کاهش قیمت آن ادامه داشته باشد.

هونگچی H۵ یکی از پرسروصداترین خودروهای وارداتی چینی است که در زمان ورود به ایران به‌دلیل طراحی ظاهری جذاب و آپشن‌های بسیارش مورد توجه قرار گرفت. این خودرو اما با اقبال خوبی از سوی خریداران بازار آزاد مواجه نشد و همین مسئله منجر به افت شدید قیمت آن در بازار شده است.

افت شدید قیمت لوکس ترین ماشین چینی وارداتی

در شرایطی که در مقطعی شاهد قیمت ۱۰ میلیارد تومانی هونگچی H۵ در آگهی‌های بازار آزاد بودیم، این روزها و بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، این خودرو چینی با افت قیمت شدیدی مواجه شده است.

هونگچی اچ ۵ در حال حاضر در بازار آزاد در محدود ۴.۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده، اما با توجه به تقاضای بسیار محدود برای آن، انتظار می‌رود روند افت قیمتش همچنان ادامه داشته باشد و شاید تا اوایل تابستان ۱۴۰۳ به زیر ۴ میلیارد تومان هم برسد.

گفتنی است، قیمت این خودرو در بازار با قیمت کارخانه تفاوت شگرفی دارد؛ به نحوی که بهمن موتور قیمت کارخانه هونگچی H۵ را برابر ۲.۷ میلیارد تومان اعلام کرده است.

لوکس‌ترین ماشین چینی وارداتی ایران خریدار ندارد

درباره مشخصات لوکس ترین ماشین چینی وارداتی ایران باید گفت هونگچی H5 از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت (GDI) برخوردار است که قدرت 222 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر را ارائه می‌کند.

قدرت تولید شده توسط موتور خودرو را یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی آیسین ژاپن به چرخ‌های جلو می‌رساند. سیستم تعلیق H5 نیز در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی‌لینک است.

مصرف سوخت این خودرو لاکچری هم به‌ازای هر صد کیلومتر پیمایش مسیر، حدود 6.6 لیتر اعلام شده است. گفتنی است شتاب صفر تا صد هونگچی H5 با توجه به وزن 1635 کیلوگرمی آن، برابر با 7.8 ثانیه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج