۱۴۲۷۹۲۹
۱ نظر
۵۱۴۰
۱ نظر
۵۱۴۰
پ

تثبیت سریال‌سازی کیفی با فیلم‌نت

حالا بهتر می توان درباره کیفیت این سریال شبکه نمایش خانگی که به طور اختصاصی در فیلم نت پخش می شود و از محصولات خود این پلتفرم نیز هست، اظهارنظر کرد.

مریم مبینی: با نزدیک شدن به قسمت پایانی سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم و بازی پیمان معادی که یکی از فیلمنامه نویسان این اثر نیز هست، حالا بهتر می توان درباره کیفیت این سریال شبکه نمایش خانگی که به طور اختصاصی در فیلم نت پخش می شود و از محصولات خود این پلتفرم نیز هست، اظهارنظر کرد.

تثبیت سریال‌سازی کیفی با فیلم‌نت

«افعی تهران» پس از «پوست شیر» و «دفتر یادداشت» سومین محصول اختصاصی فیلم‌نت است که از لحاظ کیفی استانداردهای لازم را دارد و حتی می توان گفت از سطح سریال سازی این سال های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی نیز بالاتر است. بخش مهمی از این کیفیت در گرو انتخاب عوامل حرفه ای و درجه یک سینماست که قانع کردن آنها برای ساخت سریال کار ساده ای نیست ولی به هر ترتیب حاضر شده اند پا به این عرصه بگذارند؛ مانند پیمان معادی و رضا عطاران.

این افراد در حالی به شبکه نمایش خانگی آمدند که از یک سو خودشان محصولی درجه یک عرضه کردند و از سوی دیگر مطمئن بودند که فرصت و امکان ساخت چنین اثری در اختیارشان قرار می گیرد و حال با داشتن این سه سریال می توان گفت که یک سال گذشته پلتفرم فیلم‌نت توانسته است از لحاظ کیفیت تولید در جایگاه اول بازار بایستد و شاید دیگر بازیگران این عرصه به دلیل قدمت حضور هنوز نام و رسم بیشتری داشته باشند ولی برای رسیدن به کیفیت تولید راه سختی در پیش دارند.

و اما از میانه قسمت های «افعی تهران» این نگرانی وجود داشت که فیلم‌نت قرار است چه سریالی را به جمع آثار تازه خود اضافه کند و آیا می تواند هم تراز تولیدات قبلی خود بماند؟ اما با آغاز پخش سریال «در انتهای شب» ساخته آیدا پناهنده که او هم اولین حضورش در شبکه نمایش خانگی است، این اطمینان به مخاطبان داده شد که همچنان می توانند تماشاگر یک سریال باکیفیت باشند.

با نگاه به سریال های پخش شده در 9 ماه گذشته در شبکه نمایش خانگی این امر مسلم است که «دفتر یادداشت»، «افعی تهران» و «در انتهای شب» نه فقط از منظر سینمایی دارای کیفیت لازم هستند بلکه به دلیل قصه و روایت و حضور ستاره های سینمایی توانسته‌اند مخاطبان سریال‌بین را نیز با خود همراه کنند. از شاخصه‌های سریال‌های فیلم‌نت همچنین این است که بحث و گفتگوهای مجازی را بین مخاطبان ایجاد می‌کند و درگیر کردن مخاطب تا این اندازه به نقطه قوت آثار تبدیل شده است؛ گرچه جا دارد در شکل و نوع تبلیغات به تنوع و خلاقیت بیشتری اندیشیده شود.

باتوجه به نکاتی که گفته شد حالا دیگر فرصت عقب‌گرد هم برای فیلم‌نت وجود دارد و کار برای آنها بسیار سخت شده است. انتظارها از این پلتفرم به اندازه ای بالا رفته است که اگر آثار بعدی آنها در اندازه استانداردی که خودشان تعریف و اجرا کرده اند، نباشند به سختی قضاوت خواهند شد.

امید می رود کیفیت تولید در شبکه نمایش خانگی همچنان رو به پیشرفت باشد و نه فقط فیلم‌نت بلکه دیگر رقبایش نیز دست به ساخت تولیداتی بزنند که سلیقه بصری مخاطب را بالا ببرد و از این به بعد سخت‌گیرانه‌تر فیلمنامه‌ها تصویب شوند و در طول ساخت نیز نظارت جدی روی آثار باشد تا درنهایت به خروجی قابل قبولی برسیم. اگر در این مسیر ساترا به عنوان نهاد مجوزدهنده هم همراهی بیشتر با پلتفرم‌ها بکند و در دادن مجوزها ممیزی کمتری در نظر بگیرد این روند رو به رشد تسریع خواهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      جناب پیروزفر مثل همیشه میدرخشه🤍

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج