آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۶۵۱۰
۶۴۰
۶۴۰
پ

آخرین وضعیت روستای امامزاده ابراهیم پس از آتش سوزی

فرماندار شفت، با اشاره به گذشت حدود یک ماه از وقوع آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم، گفت: عملیات نقشه برداری از واحدها تمام شده و در حال آواربرداری هستیم.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار شفت، با اشاره به گذشت حدود یک ماه از وقوع آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم، گفت: عملیات نقشه برداری از واحدها تمام شده و در حال آواربرداری هستیم.

آخرین وضعیت روستای امامزاده ابراهیم پس از آتش سوزی

مهدی نقدی با اشاره به آغاز آواربرداری از ساختمان های خسارت دیده و سوخته ناشی از آتش سوزی روستای امامزاده ابراهیم شهرستان شفت، اظهار کرد: از جمعه گذشته کار آواربرداری شروع شده و ادامه دارد و شاهد همکاری خوب اهالی و اداره بنیاد مسکن شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه کار آواربرداری دارای پیشرفت ۳۰ درصدی بوده و ادامه خواهد داشت، افزود: آواربرداری تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.

فرماندار شفت از انجام کامل نقشه برداری از بلوک ها و واحدها قبل از آواربرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: اجازه ندادیم که حق کسی ضایع شود و لذا دو اکیپ کارشناسی اداره بنیاد مسکن در منطقه مستقر شدند تا کار نقشه برداری به درستی انجم و مالکین و حدود واحدها مشخص شود.

نقدی هر بلوک را دارای یک تا سه طبقه دانست و بیان کرد: برای هر طبقه(واحد) تسهیلات چهار درصد با بازپرداخت ۱۷ ساله ۳۵۰ میلیون تومانی تخصیص یافته و مالکان تا سه سال فرصت دارند که واحدهای خسارت دیده را بسازند.

وی از هماهنگی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جهت صدور رایگان پروانه ساخت و نظارت بر پروژه ها خبر داد و گفت: یک شعبه از اداره بنیاد مسکن شهرستان در روستای امامزاده ابراهیم مستقر شده و لذا نیازی نیست که افراد جهت دریافت پروانه به شهر مراجعه کنند.

فرماندار شفت با اشاره به پیگیری‌های استاندار گیلان جهت تخصیص تسهیلات بلاعوض به خسارت دیدگان، یادآور شد: از مجموع ۱۳۰ بلوک خسارت دیده، ۶۰ بلوک (معادل ۱۲۰ واحد) دارای بیمه بودند و لذا مراحل پرداخت خسارت از ۲۵۰ میلیون تومان تا سقف یک میلیارد تومان در حال انجام است.

همچنین از استقرار شعب مرتبط با اسناد ملکی و هویتی همچون ادارات ثبت احوال و ثبت اسناد در منطقه مذکور خبر داد و اضافه کرد: افراد می‌توانند شناسنامه و سایر مدارک هویتی خود را مجددا دریافت کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج