adexo3
۱۴۲۴۵۲۹
۵ نظر
۷۲۴۷
۵ نظر
۷۲۴۷
پ

پیام خاص بهنوش بختیاری درباره شهادت رئیسی

رضا رویگری، جعفر دهقان، بهنوش بختیاری و چند تن از بازیگران دیگر با اظهارنظر خود به حادثه بالگرد هوایی ورزقان و شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش واکنش نشان دادند.

تسنیم: رضا رویگری، جعفر دهقان، بهنوش بختیاری و چند تن از بازیگران دیگر با اظهارنظر خود به حادثه بالگرد هوایی ورزقان و شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش واکنش نشان دادند.

 

پیام خاص بهنوش بختیاری درباره شهادت رئیسی

چهره‌های شناخته شده و اهالی فرهنگ و هنر واکنش‌هایی را در صفحات مجازی خودشان نشان دادند. احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون با بغض و اندوه بسیار گفت: امیدوارم که مردم ایران قدرِ این آدم‌ها را بدانند که به آنها خدمت می‌کنند و از مسئولین و تصمیم‌گیران امر این درخواست را دارم آدم‌هایی بیایند چیزهایی از این شهید عزیز کم نداشته باشند و نگذاریم راهش گم شود. خیلی زحمت کشید در این دو سه سال دوندگی‌های بسیار داشت.

پیام خاص بهنوش بختیاری درباره شهادت رئیسی

رضا رویگری: حالم بسیار خراب شد وقتی این خبر تلخ را شنیدم. چون در دولت آقای رئیسی بسیار تلاش دیدم. حتی وزیر فرهنگ و ارشاد ایشان به منزلم آمدند و دیدار کردیم. این اتفاقات در گذشته نمی‌افتاد. واقعاً احساس کردم برای رفاه هنرمندان کار می‌کنند. امیدوارم دیگر شاهد چنین خبرهای تلخی نباشیم و این مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه پیدا کند.

جعفر دهقان: هیچ‌گاه نمی‌توانم لطف و محبت ایشان را فراموش کنم. خدمت به مردم در دستور کارشان بود و در این راستا بسیار تلاش کردند. پروژه از بین بردن فساد را سرلوحه کار خودش داشت اما صدحیف که دیگر نیست که این مسیر را تکمیل کند که امیدوارم مسئولین دیگر که بر سرکار می‌آیند و یا برسرکار هستند این راه را ادامه دهند. راه ایشان مبارزه با فساد بوده و این راه پررهرو باشد.

پیام خاص بهنوش بختیاری درباره شهادت رئیسی

بهنوش بختیاری: به ملت شریف ایران و خانواده های محترم شهیدان بزرگوار جناب آقای آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی برای بازماندگان عزیز و آرزوی موفقیت برای جانشین ایشان و آینده ای روشن برای این مرزو بوم دارم.

همچنین فرهاد قائمیان در پیامی اعلام کرد که زنده یاد آیت‌الله رئیسی همیشه توجه و اهتمام ویژه و خاصی به هنرمندان داشتند، فراق ایشان برای جامعه هنری غمی بسیار سنگین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا نوید

      روحشان شاد یادشان گرامی خبربدی بود 💔😭

    • ناشناس

      😭😭😭😭😭😭😭خدا بیامرزه

    • ناشناس

      درود خدا بر مردان پاک خدا
      هرجا هستی در آرامش باشی

    • دودا

      مهران رجبی پس چی؟؟؟

    • ناشناس

      ايشالله يه لقمه نون حلال هم گير اينها بياد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج