adexo3
۱۴۲۳۸۲۷
۲۷۴۳
۲۷۴۳
پ

شکل و شمایل جدید آیفون ۱۶، همه را شوکه کرد

تصویر واقعی منتسب‌ به آیفون ۱۶، گوشی جدید اپل را از نمای پشتی با دوربین‌های جدید نشان می‌دهد. شکل و شمایل جدید آیفون ۱۶ با دوربین‌های متفاوتش، بسیاری از دوست‌داران این گوشی را شوکه کرده است.

خبرآنلاین: تصویر واقعی منتسب‌ به آیفون ۱۶، گوشی جدید اپل را از نمای پشتی با دوربین‌های جدید نشان می‌دهد. شکل و شمایل جدید آیفون ۱۶ با دوربین‌های متفاوتش، بسیاری از دوست‌داران این گوشی را شوکه کرده است.

شکل و شمایل جدید آیفون 16، همه را شوکه کرد

اپل رویکرد بسیار محافظه‌کارانه‌ای در قبال محصولات معرفی‌نشده‌اش دارد و معمولا تلاش زیادی برای فاش‌نشدن اطلاعات محرمانه‌اش انجام می‌دهد؛ با وجود این، همچنان شاهد افشاگری‌های مختلفی درباره‌ی محصولات اپل هستیم.

یک حساب کاربری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس که سابقه‌ی چندان درخشانی ندارد، تصویر منتسب‌به مدل نهایی آیفون ۱۶ را فاش کرده است. در این تصویر می‌بینیم که چینش دوربین‌های پشتی تغییر کرده و لنزها به‌صورت عمودی در زیر یک‌دیگر قرار گرفته‌اند.

شکل و شمایل جدید آیفون 16، همه را شوکه کرد

طبق ادعای منابع آگاه، اپل تولید نمایشگر گوشی‌های سری آیفون ۱۶ را هنوز شروع نکرده است؛ بنابراین بسیار بعید است که مدل نهایی آیفون ۱۶ واقعا تولید شده باشد. بدین ترتیب آنچه در تصویر می‌بینیم، احتمالا ماکتی غیررسمی است که از روی شایعه‌ها ساخته شده.

با وجود این‌ها، هیچ احتمالی را نمی‌توان رد کرد. ممکن است اپل واقعا مدلی آزمایشی و اولیه از آیفون ۱۶ را به‌صورت محدود تولید کرده باشد.

بازگشت اپل به چیدمان عمودی دوربین پشتی، اتفاقی غیرمنتظره است. این شرکت با رونمایی آیفون ۱۳ از چیدمان عمودی فاصله گرفت، اما نیاز به ضبط ویدیو سه‌بعدی برای ویژن پرو باعث می‌شود اپل بار دیگر به دوربین‌های عمودی برگشت بزند.

فعلا قیمت گوشی نسل جدید اپل را نمی‌دانیم. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا مدل‌های ۲۰۲۴ گوشی آیفون در اواخر شهریور رونمایی خواهند شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج