adexo3
۱۴۲۲۱۴۹
۱۹۲
۱۹۲
پ

نقش انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» در آینده کودکان

اگر می‌خواهید درباره نقش انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» در آینده کودکان اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تماشای انیمیشن برای بسیاری از کودکان بسیار جذاب است، طوری‌که بسیاری از آن‌ها در خیال، خود را جای شخصیت‌های انیمیشن قرار می‌دهند. یکی از انیمیشن‌هایی که در روحیات و رفتار کودکان تاثیر مثبت دارد و باعث افزایش تغییر نگرش‌های کودکان می‌شود، انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» است. اگر می‌خواهید درباره نقش انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» در آینده کودکان اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

نقش انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» در آینده کودکان

موضوع انیمیشن کودکان شگفت انگیز چیست و مناسب چه سنی است؟

انیمیشن کودکان شگفت انگیز مستر کلاس وارن بافت؛ اقتصاددان بزرگ جهان است. در این انیمیشن نکات بسیار مهمی در زمینه کسب‌و‌کار به کودکان آموزش داده می‌شود. درواقع با مشاهده این انیمیشن کودکان این امکان را خواهند داشت تا با فضای کسب و کار در آینده آشنا شوند و روش‌های رسیدن به موفقیت را کسب کنند. انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» در قالب 25 قسمت تولید شده است و برای سنین 7 تا 15 سال مناسب است. انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» بر ذهن کودکان تاثیر بسیار مثبتی دارد؛ طوری‌که با مشاهده آن‌ کودکان موارد بسیاری را آموزش می‌بینند که شامل مهارت‌های برقراری ارتباط با دیگران، شناسایی و پاسخگویی به نیاز دیگران، مدیریت مالی درست و نحوه سرمایه‌گذاری به کودکان است.

تاثیرات مثبت انیمیشن‌ «کودکان شگفت‌انگیز» در رفتار کودکان

انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» تاثیر بسیاری در روند رشد شخصیتی کودکان دارد. در این انیمیشین وارن بافت به‌‌عنوان یک مربی به کودکان آموزش‌های مختلفی می‌دهد. درواقع کودکان با مشاهده این انیمیشن می‌توانند اصول یک تصمیم‌گیری درست را آموزش ببینند. همچنین در این انیمیشن آموزش‌های لازم برای کسب و کار  به زبان راحت به کودکان نمایش داده می‌شود.

انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» به کودکان کمک می‌کند که چگونه سرمایه‌گذاری کنند و کارآفرین شوند. درواقع کودکان با مشاهده این انیمیشن آموزش خواهند دید که چگونه در حوزه‌های مختلف، کسب و کار مورد نظر خود را ایجاد کنند. همچنین انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» شامل قسمت‌های مختلفی است که شما می‌توانید آن‌ را به‌راحتی ازصفحه آپارات سیلانه سبز برای کودکان خود دانلود کنید. سیلانه سبز این انیمیشن را برای کودکان ترجمه کرده است و کودکان می‌توانند این انیمیشن را به‌صورت رایگان مشاهده کنند.

برای تماشای انیمیشن کودکان شگفت انگیز اینجا کلیک کنید.

کمپین سیلانه سبز برای کودکان

سایت سیلانه سبز این امکان را برای کودکان فراهم کرد تا با مشاهده انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» در دو کمپینی که این سایت ایجاد کرد، شرکت کنند. برای شرکت در کمپین، کودکان باید مطالبی را که از مشاهده انیمیشن کودکان شگفت انگیز آموزش دیده‌اند را در قالب ویدیو برای سایت سیلانه سبز ارسال و در قرعه کشی این سایت شرکت می‌کردند. در واقع برای شرکت در این مسابقه شما باید وارد صفحه آپارات سیلانه سبز می‌شدید و انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز« را برای فرزندان خود به نمایش می‌گذاشتید. سپس بعد از تماشای انیمیشن یک ویدیو از فرزند خود تهیه می‌کردید در آن مطالبی که یاد گرفته است را بیان کنند و این ویدئو برای سیلانه سبز ارسال می‌شد. این کمپین در سال گذشته با استقبال مردم همراه بود و به پایان رسید.

نتیجه گیری

برخی از کودکان علاقه‌ای به کتاب ندارند و کتاب خواندن برای آن‌ها جالب نیست. در چنین شرایطی شما می‌توانید آموزش‌های لازم برای یادگیری کودکان خود را از طریق تماشای انیمیشن انجام دهید. درواقع آموزش از طریق ویدیو یا انیمیشن به کودکان برای درک مطلب کمک بسیاری می‌کند. درنتیجه فرزندان شما در دوران کودکی دارای ویژگی‌هایی مانند ذهنیت رو به رشد، کنجکاوی و توانایی یادگیری سریع با استفاده از مشاهده را دارند.

انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز »تاثیر مستقیمی بر ذهن کودکان دارد. شما با مراجعه به صفحه آپارات سیلانه سبز این امکان را خواهید داشت که انیمیشن «کودکان شگفت‌انگیز» را که به‌صورت دوبله فارسی است را برای کودکان خود دانلود کنید. این انیمیشن مربوط به مهارت‌های برقراری ارتباط با دیگران، مدیریت مالی و نحوه درست سرمایه‌گذاری است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج