adexo3
۱۴۲۰۵۳۴
۱۰۲
۱۰۲
پ

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست ۱۰ تایی

تزریق ژل یکی از اقدامات زیبایی است که امروز افراد زیادی برای انجام آن به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌کنند. برای انجام این جراحی زیبایی بهتر است اطلاعات لازم درباره مزایا و معایب این روش را بدانید.

امروزه بسیاری از افراد جامعه برای زیبایی و جوانسازی ظاهر خود از روش تزریق ژل استفاده می‌کنند. اگر شما نیز قصد انجام این جراحی را دارید ما در ادامه این مطلب به معرفی این روش و کاربردهای آن پرداخته‌ایم. همچنین می‌توانید از طریق این مطلب بهترین مرکز تزریق ژل در تهران را بشناسید.

تزریق ژل چیست؟

عوامل متعددی در زندگی روزمره می‌توانند شادابی و طراوت چهره افراد را از بین ببرند. عامل اصلی وجود این شادابی چربی انباشته شده در زیر پوست است که در صورت از بین رفتن آن شادابی پوست به مرور زمان از بین می‌رود. در این شرایط افراد می‌توانند با تزریق ژل به نواحی مختلف بدن این تازگی و طراوت را به ظاهر خود بازگردانند.

کاربردهای تزریق ژل چیست؟

باید بدانید تزریق ژل می‌تواند تولد تازه‌ای برای ظاهر شما باشد به همین دلیل بهتر است با کاربردهای این روش به طور مختصر آشنا شوید. برخی از کاربردهای تزریق ژل عبارت از موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • تزریق ژل به لب
  • تزریق ژل به گونه
  • تزریق ژل به سینه
  • تزریق ژل به صورت
  • تزریق ژل به زیر چشم
  • تزریق ژل به چانه
  • تزریق ژل به بینی

معرفی ۱۰ مورد از بهترین مراکز تزریق ژل در تهران

برای انجام جراحی تزریق ژل بهتر است به یک پزشک معتبر مراجعه کنید. در ادامه برای داشتن یک انتخاب خوب ۱۰ مورد از بهترین مراکز تزریق ژل در تهران را به شما معرفی می‌کنیم:

کلینیک دکتر میرحاجی - پزشک متخصص زیبایی

کلینیک دکتر میرحاجی یکی از  کلنیک‌هایی است که می‌توانید برای خدمات زیبایی پوست و مو به آن مراجعه کنید. دکتر میرحاجی با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در زمینه زیبایی پوست و مو می‌توانند خدمات زیبایی را با بهرین کفیت به شما ارائه دهند.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تاییبهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تایی

۰۲۱-۲۲۰۱۷۱۳۲

۰۹۱۲۶۴۰۸۴۱۹

میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک ۵، طبقه ۵، واحد ۵

کلینیک تخصصی پوست و مو باربد

یکی دیگر از کلینیک‌های شناخته شده در زمینه جوانسازی و بهبود ظاهر کلینیک باربد است. کادر متخصص و حرفه‌ای در زمینه زیبایی نکته بسیار مهمی است که می‌تواند نتایج بسیار خوبی برای شما فراهم کند. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و انجام تمامی خدمات مربوط به پوست مو، کلینیک زیبایی باربد را به یکی از بهترین زیبایی تبدیل می‌کند.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تاییبهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تایی

۰۲۱-۲۲۲۰۸۲۶۰

۰۹۱۰۵۵۹۵۳۲۳

تهران، خیابان اندرزگو (شرق به غرب)، نرسیده به چهار راه قیطریه، جنب بانک کارآفرین، پلاک ۴۱، واحد ۴

کلینیک زیبایی اورانوس - با مجوز رسمی وزارت بهداشت

مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و  بهره‌گیری از متخصصین مجرب و پرسنل دوره دیده، نکات مهمی هستند که می‌تواند انتخاب کلینیک زیبایی اورانوس را برای شما آسان کنند. با مراجعه به این مرکز می‌توانید از بهترین امکانات استفاده کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تاییبهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تایی

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، مجتمع سبز، پلاک ۱۴۸، طبقه ۵، واحد ۶۳

کلینیک تخصصی دریتا

یکی دیگر از کلینیک‌های زیبایی که می‌توانید با خیال آسوده به آن مراجعه کنید کلینیک تخصصی دریتا است. این کلینیک با مدیریت مهدی شایقی خدماتی مانند لیفت سانترال لب، بلفاروپلاستی، هایفو تراپی و جوانسازی و فیشیال انجام می‌دهد.

۰۲۱-۲۶۴۵۰۱۹۹

۰۹۱۲۰۳۰۴۲۳۳

اقدسیه، خیابان موحد دانش، بالاتر از سفارت چین، روبه روی مرکز خرید آوا سنتر، پلاک ۸۴، ساختمان نیما، طبقه سوم، واحد ۱۲، مطب متخصصین دریتا

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف با تلاش در جهت ارائه خدمات استاندارد و به روز چه از نظر علمی و چه از نظر فن آوری در کنار حفظ حق فردی و اجتماعی بیمار می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای داشتن یک چهره زیباتر باشد.کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تاییبهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تایی

۰۲۱-۲۷۴۳۷

۰۹۰۳۵۰۱۹۰۹۳

خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۴۷، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج

کلینیک دکتر مهشید طالبی

کلینیک دکتر مهشید طالبی از سال ۱۳۸۸ در مطب پزشکی مشغول به ارائه ی کلیه خدمات درمانی پوست و زیبایی ازجمله تزریق بوتاکس ، ژل ، لایه برداری و جوانسازی و …. می باشد. دکتر طالبی با تحصیلات در زمینه زیبایی و کسب تجربه در طی این سال‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای انتخاب باشند.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تاییبهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تایی

۰۲۱-۲۲۲۵۱۲۲۵

۰۹۰۰۲۲۵۲۰۵۲

شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، کوچه مرشدی، پلاک ۴، ساختمان کیانمهر، طبقه ۵، واحد۹

کلینیک زیبایی آوینا

کلینیک زیبایی آوینا با ارائه خدمات باکیفیت زیبایی با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا و برگرفته از کادر مجرب همواره اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. شما با مراجعه به این کلینیک می‌توانید بدون صرف وقت و تنها با یک بار مراجعه از تمامی مزایای این کلینیک بهره‌مند شده و با رضایت و آرامش‌خاطر به نتیجه مورد نظر خود دست یابید.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تاییبهترین مرکز تزریق ژل در تهران + لیست 10 تایی

۰۹۱۲۹۲۵۲۵۰۶

۰۹۱۲۰۴۳۴۳۹۷

آدرس تهران، ونک، گاندى جنوبى، خیابان٢١، پلاک٢٣

کلینیک زیبایی کایاک

مزوتراپی مو، مزوتراپی صورت، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، کاموفلاژ، کربکسی تراپی، پاکسازی صورت، پاکسازی بدن، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، هایفوتراپی و انواع ویزیت‌های درمانی پوست از جمله خدماتی هستند که افراد با مراجعه به کلینیک زیبایی کایاک می‌تواند به آن دسترسی داشته باشند.

۰۲۱-۲۶۷۲۲۸۱۴

۰۹۲۰۳۲۳۲۳۰۸

تهران، پاسداران، نگارستان ششم، پلاک ۵۵، واحد ۳

مرکز زیبایی اسپیناس

با مراجعه به کلینیک پوست و موی اسپیناس، می‌توانید انواع خدماتی مربوط به زیبایی پوست و مو را به بهترین شکل تجربه کنید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات زیبایی در این مرکز تحت نظر پزشک انجام شده و کاملا مطمئن می باشد.

۰۲۱-۲۲۶۱۲۴۳۸

۰۹۳۳۷۰۴۳۶۱۶

خیابان شریعتی ، روبروی مترو قلهک ، کوچه سجاد ، پلاک ۶۶ ، واحد ۷

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج