adexo3
۱۴۱۸۹۷۱
۵ نظر
۱۰۴۶
۵ نظر
۱۰۴۶
پ

سورپرایز شبانه دولت برای معلمان لو رفت

هدیه روز معلم امشب واریز می‌شود.

ایسنا: رضا مراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور در مرکز سامد فاصله را با مردم کم می‌کند گفت: برای ما افتخاریست ارتباط با مردم بی‌واسطه باشد تا به عنوان خدمتمگذار در خدمت آنها باشیم و به لحاظ توانایی و شرایطی که در اختیارمان است بتوانیم کاری برای آنها انجام دهیم.

سورپرایز شبانه دولت برای معلمان لو رفت

واریز هدیه روز معلم به حساب معلمان؛ امشب

وی افزود: بعد از اجرای رتبه بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم.

دانشجو معلم دیگری نیز در خصوص رفاهیات معلمان، واریز حق التدریسی‌ها و فوق‌العاده ویژه معلمان پرسید که وزیر آموزش و پرورش در جواب گفت: رفاهیات فرهنگیان در سال گذشته هم نداشتیم اما امسال پاداشی به عنوان روز معلم برای فرهنگیان امشب واریز می‌شود.

وی گفت ساماندهی حق‌التدریسی‌ها امسال بهتر از سال‌های قبل بوده که سه ماه آن واریز شده و طی ۲ هفته دیگه ۳ ماه دیگر هم واریز می‌شود و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید هم کلا از این بابت تسویه می‌کنیم. فوق العاده ویژه را هم همه دریافت می‌کنند اما فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی به همه تعلق نمی‌گیرد بلکه به معلم چند پایه، روستایی و شبانه روزی تعلق می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاگرد ممتازمدرسه

      معلم عزیزم روزت را تسلیت و برایت گرسنگی بیشتر آرزو مندم.

    • ناشناس

      بودجه برای روز معلم هست تابستونا هم که تعطیلند.به نظرم به بقیه هم بابد مساعدت بشه .قبل از قانون جدید هم که ۵شنبه جمعه تعطیل هستن@!

    • ناشناس

      وزیر آموزش و پرورش که نمیدونه دربی چیه چطور و با چه مستندی میگه میانگین حقوق معلمان از سایر دستگاه ها بیشتره ، یا این ادعاش که میگه من تا الان در بیش از بیست کشور تدریس کردم !
      در جای دیگه ای گفته که میشه مقطع ابتدایی رو‌ از چهار سالگی شروع کرد و صحبتهای غیر کارشناسی دیگه که تعدادشون زیاده.

    • ناشناس

      برای اینکه درک کنید شرایط معلمی رو یک پیشنهاد دارم برات ، اینه که برای ۱۰ دانش آموز به مدت یک ماه و هر روز ۶ ساعت تدریس کن و در آخر یک امتحان ازشون بگیر ببینم چند مرده حلاجی !
      دوم اینکه شما میگین نصف سال تعطیل هستن ، چون اطلاع ندارید که استاندارد تمام دنیا همینه و هیچ معلم و استاد و آموزگاری توان آموز در ۱۲ ماه سال رو نداره ، چون سر ۵ سال باید تیمارستان بستری بشه ، اون هم با فرزندانی که والدینش مثل شما باشند ، طلبکار !
      سوم اینکه نصف سال نیست فقط سه ماه تابستانه که معلمین مرخص میشوند و در طی سال اگه حتی در بستر مرگ هم باشند باید تدریس کنند ، آیا این را می‌دانستی ؟ مطمئنا نه !
      چهارم اینکه ، این خانه با امثال شما که در شغل دیگران دخالت میکنید از پایه ویرانست !!!!

    • علی

      خدایش راست میگی ایول داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج