۱۴۱۸۳۱۳
۱ نظر
۳۳۴۹
۱ نظر
۳۳۴۹
پ

محتوای حمایت‌شده

صفر تا صد مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

ما در ادامه به طور مفصل درباره همه مراحل ضروری بازسازی با شما صحبت خواهیم کرد. اگر به فکر بازسازی سرویس بهداشتی منزل یا محل کارتان هستید؛ تا انتهای این مطلب همراهمان بمانید.

بازسازی و نوسازی سرویس بهداشتی در خانه‌های قدیمی از اهمیت زیادی برخوردار است. شما با انجام مراحل بازسازی سرویس بهداشتی علاوه بر زیباسازی فضا می‌توانید مشکلات مهم‌تری مانند نم و رطوبت، تهویه نامناسب، بوی بد و گرفتگی لوله‌ها را هم برطرف کنید. برای بازسازی سرویس بهداشتی مانند بازسازی سایر بخش‌های خانه باید مراحل مختلفی را انجام داد. 

صفر تا صد مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

برای اطلاع از موجودی و قیمت شیرآلات فروشگاه زمانی همین حالا تماس بگیرید.

با امکان ارسال به سراسر ایران

۱۵% تخفیف ویژه تمامی شیرآلات

 ۰۲۱-۲۲۷۴۱۲۳۷

۰۹۱۲۱۴۵۳۱۸۶

مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

بسیاری از افراد کار بازسازی بخش‌های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی را به تیم‌های پیمانکاری متخصص در این زمینه می‌سپارند. آن‌ها با بررسی محیط و توجه به بودجه و نیازهای مشتری یک برنامه‌ریزی جامع برای بازسازی انجام می‌دهند. برخی از افراد هم به خاطر کاهش هزینه‌های انجام بازسازی خودشان دست به کار می‌شوند و مراحل مختلف را انجام می‌دهند. جزو هر دسته از این افراد که باشید؛ آشنایی با مراحل بازسازی سرویس بهداشتی به شکل اصولی و استاندارد می‌تواند به شما در این زمینه کمک زیادی کند. این مراحل به شرح زیر هستند.

نیازسنجی، برنامه‌ ریزی و تخمین هزینه ‌ها

این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل بازسازی سرویس بهداشتی است که متأسفانه در اغلب موارد هم نادیده گرفته می‌شود. شما برای این که بهترین نتیجه را از بازسازی بگیرید باید این مرحله را انجام دهید تا بتوانید برای خرید تجهیزات مورد نیاز، زمان انجام کار و ... برنامه‌ریزی کنید. به عنوان مثال بودجه مورد نیاز برای بازسازی یک سرویس بهداشتی قدیمی که به تعمیرات و تغییرات اساسی نیاز دارد، بسیار بیشتر از یک سرویس بهداشتی مدرن و جدید است که با کمی تغییرات ظاهری بازسازی می‌شود. همچنین گاهی اوقات افراد تمایل دارند که تغییرات اساسی‌تری را در سرویس بهداشتی خانه یا محل کارشان به وجود بیاورند. به عنوان مثال یک توالت فرنگی به سرویس بهداشتی اضافه کنند یا توالت ایرانی را از سرویس بهداشتی خانه‌شان حذف کنند. انجام همه این کارها نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد.

عملیات تخریب و زیرسازی

در این مرحله باید همه بخش‌های فرسوده سرویس بهداشتی قدیمی را تخریب کرد تا امکان انجام تغییرات دلخواه به وجود بیاید. برای این کار ابتدا باید آب و در صورت نیاز برق را قطع کرده سپس تجهیزات قدیمی را جدا کنید. در صورت نیاز به تغییر کاشی‌ها و کف‌پوش سرویس بهداشتی هم باید آن‌ها را تخریب کرد. پس از انجام همه این کارها امکان ایجاد تغییر یا تعمیر سیستم لوله‌کشی آب و فاضلاب و برق‌کشی سرویس بهداشتی به وجود می‌آید. توجه داشته باشید که مرحله تخریب و زیرسازی از اهمیت زیادی برخوردار است و هرگونه اشتباه در این مرحله می‌تواند باعث ایجاد خسارت مالی یا مشکلاتی در ادامه مراحل بازسازی شود.

صفر تا صد مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

خرید تجهیزات مورد نیاز

بدون شک یکی از سخت‌ترین مراحل بازسازی سرویس بهداشتی، خرید مصالح و تجهیزات است. تنوع شیرآلات، وان، کف‌پوش‌ها مانند کاشی و سرامیک و... به‌قدری زیاد است که گاهی اوقات انتخاب بسیار سخت می‌شود. در این مرحله شما باید با توجه به نیازهای سرویس بهداشتی، تجهیزات گوناگونی را خریداری کنید. اگر سررشته‌ای در خرید مصالح و تجهیزات نداشته باشید؛ کار شما سخت‌تر هم خواهد شد. ما به شما توصیه می‌کنیم که در این مرحله از افراد متخصص مشورت بگیرید تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشد. همچنین در هنگام خرید به کیفیت بیش از قیمت اهمیت بدهید تا در آینده به تعمیر یا تعویض تجهیزات نیاز پیدا نکنید. افرادی هم که کار بازسازی سرویس بهداشتی را برون‌سپاری می‌کنند، دغدغه‌ای برای خرید مصالح و تجهیزات ندارند، زیرا انجام همه مراحل به عهده پیمانکار است.

تعویض یا تعمیر سیستم لوله‌ کشی

در برخی از موارد نیازی به انجام این مرحله نیاز نیست، زیرا سیستم لوله‌کشی سرویس بهداشتی مشکلی ندارد. با این حال گاهی اوقات برای بازسازی سرویس بهداشتی‌های قدیمی چاره‌ای جز انجام تغییرات اساسی در سیستم لوله‌کشی آب و فاضلاب وجود ندارد. در صورت نیاز به انجام این مرحله باید از افراد ماهر در زمینه لوله‌کشی و تأسیسات ساختمان کمک بگیرید. جداسازی لوله‌های قدیمی، نصب لوله‌های جدید یا تغییرات کلی‌تر در سیستم لوله‌کشی یک کار تخصصی است بنابراین خودتان قادر به انجام این مرحله نخواهید بود.

بازسازی و اجرای سقف، دیوار و کف سرویس بهداشتی

با خرید مصالح و تجهیزات مورد نیاز، بازسازی سرویس بهداشتی وارد مرحله جدی‌تری می‌شود. در این مرحله تغییرات سقف، دیوارها و کف سرویس بهداشتی به ترتیب و مطابق با طرح از قبل آماده شده اجرا خواهد شد. توجه داشته باشید که کاشی‌کاری صحیح و آب‌بندی اصولی اهمیت زیادی دارد. در صورت وجود هر ایرادی در انجام این مرحله در آینده با مشکلاتی مانند نم‌زدگی دیوارها مواجه خواهید شد. همچنین بد نیست بدانید که در حال حاضر برخی از افراد به جای کاشی و سرامیک از متریال‌های دیگری مانند سمنت برای پوشش دیوارها و کف سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند بنابراین به‌جز کاشی و سرامیک انتخاب‌های دیگری هم بازسازی کف و دیوار سرویس بهداشتی دارید.

نصب شیرآلات و سایر تجهیزات

در این مرحله نوبت به نصب شیرآلات و سایر تجهیزات سرویس بهداشتی می‌رسد. این مرحله برخلاف سایر مراحل بازسازی سرویس بهداشتی طولانی و زمان‌بر نیست و به‌سرعت انجام می‌شود. همچنین به دلیل تنوع تجهیزات ضروری سرویس بهداشتی مانند شیرآلات، توالت ایرانی یا فرنگی، روشویی، سیفون و... ما به شما توصیه می‌کنیم که با توجه به فضای سرویس بهداشتی آن‌ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال شیرآلات توکار و مدرن برای سرویس بهداشتی‌هایی با فضاهای کوچک‌تر مناسب‌تر هستند، زیرا فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

صفر تا صد مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

نصب سیستم روشنایی و تهویه هوا

نصب سیستم روشنایی و تهویه هوا هم جزو مهم‌ترین بخش‌های بازسازی سرویس بهداشتی هستند. در آخرین مرحله از بازسازی سرویس بهداشتی باید فن هواکش نصب شود تا تهویه هوا به‌خوبی صورت بگیرد. برای روشنایی سرویس بهداشتی هم با توجه به مواردی مانند شیوه طراحی، محل قرارگیری تجهیزات و ابعاد فضای سرویس بهداشتی می‌توان از تجهیزات مختلفی استفاده کرد. شما با توجه به تنوع محصولات روشنایی می‌توانید انتخاب‌های جذابی داشته باشید. به عنوان مثال چراغ‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر تأمین نور مورد نیاز، فضای سرویس بهداشتی را هم زیباتر نشان بدهد.

جمع‌ بندی

سرویس بهداشتی یکی از بخش‌های مهم خانه محسوب می‌شود و به همین دلیل بازسازی اصولی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. مراحل بازسازی سرویس بهداشتی با توجه به ترتیب و اولویت انجام کارها شامل برنامه‌ریزی و تعیین بودجه، تخریب سرویس بهداشتی قدیمی، خرید تجهیزات مورد نیاز، بازسازی سیستم لوله‌کشی، اجرای دیوارها و سقف‌ها، نصب کف‌پوش‌ها، نصب شیرآلات و سایر تجهیزات مانند سیستم روشنایی و تهویه هوا است. شما می‌توانید این مراحل را با توجه به زمان و بودجه‌تان برون‌سپاری کنید یا خودتان وظیفه انجام این مراحل را به عهده بگیرید. برون‌سپاری بازسازی بخش‌های مختلف خانه راحت‌تر، کم‌هزینه‌تر و بسیار سریع‌تر است.

فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمانی زمانی

  • طراحی و دکوراسیون داخلی
  • بازسازی
  • عرضه کننده چینی آلات بهداشتی
  • کاشی، سرامیک و شیرآلات ایرانی و خارجی
  • انواع اکسسوری، وان، جکوزی و پارتیشن
  • ۱۵% تخفیف ویژه تمامی شیرآلات

- البرز روز

- شیرآلاتWS

- شایان

صفر تا صد مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

همین حالا تماس بگیرید.

 ۰۲۱-۲۲۷۴۱۲۳۷ 

۰۲۱-۲۲۷۱۸۳۷۳

۰۹۱۲۱۴۵۳۱۸۶

صفر تا صد مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

جهت مشاهده نمونه‌ها از اینستاگرام بازدید نمایید.

zamani._.shop@

صفر تا صد مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

 انتهای دزاشیب، نرسیده به دوراهی فرمانیه، جنب پاساژ موبایل شمیران، پلاک ۱۳۹

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج