۱۴۱۶۰۰۰
۱ نظر
۶۸۰۹
۱ نظر
۶۸۰۹
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی برترین ادکلن‌های مردانه زیر ۵ میلیون تومان

ادکلن‌های به‌یاد ماندنی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، خاطره یک خرید باورنکردنی را برای شما به‌ارمغان خواهند آورد. به همین دلیل ما در این مقاله شما را با چند رایحه مردانه و اقتصادی آشنا کرده‌ایم.

معرفی برترین ادکلن‌های مردانه زیر 5 میلیون تومان

یکی از فاکتورهای مهم در هر استایلی، ادکلن است. یک استایل مینیمال، سبک و راحت است و از رنگ‌های خنثی و در نهایت یک ادکلن با رایحه ملایم تشکیل می‌شود، یا یک استایل کلاسیک، دارای کت‌شلوار، جلیقه، کفش‌های چرم و یک رایحه نسبتا تند است.

در این بین، یک استایل اسپورت پر از شوروهیجان است، به‌همراه یک رایحه ورزشی! همگی این‌ها نشانگر شخصیت و نوع نگاه شما به دنیای اطرافتان خواهند بود. هیچ‌وقت نمی‌توان تاثیر یک رایحه دل‌انگیز را در میزان جذابیت یک فرد نادیده گرفت.

اما همیشه انتخاب یک ادکلن مقرون‌به‌صرفه با یک رایحه عالی و متناسب با شخصیت‌تان کار راحتی نیست. ازطرفی در اکثر موارد قیمت عطر یک گزینه تاثیرگذار برای انتخاب آن است. در این مقاله سعی بر این شده تا برترین ادکلن‌های مردانه با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شوند. در ادامه 8 مورد از برترین ادکلن‌های مردانه با قیمت زیر 5 میلیون تومان را معرفی و بررسی می‌کنیم.

پرفیوم مردانه هرمس مدل TERRE DHERMES

اگر جزء عاشقان فصل زمستان و زیبایی‌های خاص آن هستید، همچنین در کنار استایل کرم قهوه‌ای خود، به‌دنبال یک ادکلن مناسب با حس زمستانی‌تان می‌گردید، ادکلن مردانه «هرمس» یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

مشخصات ادکلن مردانه هرمس مدل TERRE DHERMES

حجم این عطر 75 میلی‌لیتر بوده و کشور مبدا آن فرانسه است. عطرساز آن النا ژن کلود بوده و قیمت آن 4,816,200 است. این عطر دارای یک رایحه ترکیبی شیرین، تند، خوراکی و طبیعت بوده که شگفتی خاصی برای آن به‌ارمغان آورده است. خرید این رایحه در فصل زمستان به‌شدت توصیه می‌شود.

پرفیوم مردانه آرماف مدل CLUB DE NUIT

پرفیوم یک رایحه عالی برای روز‌های بهار و تابستان است. با خرید این ادکلن، شما همراه با قدم‌زدن در طبیعت می‌توانید رایحه آن را نیز به همراه داشته باشید. رایحه‌ای چوبی و تند برای آقایان، در آغازی نو از طبیعت، یک شروع باشکوه را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

مشخصات ادکلن مردانه آرماف مدل CLUB DE NUIT

این عطر با حجم 200 میلی‌لیتر و قیمت 4,391,200 تومان یکی از بهترین‌های برند آرماف است. رایحه آن ترکیبی از بوهای خاص و زنده طبیعت بوده که عطر چوب و رایحه‌ی تند و تلخی دارد. این ادکلن مناسب فصل‌های بهار و تابستان است که می‌تواند هم در نسیم ملایم بهار و هم آفتاب داغ تابستان همراه شما باشد.

معرفی برترین ادکلن‌های مردانه زیر 5 میلیون تومان

پروفیوم مردانه مون بلان مدل EXPLORER

طلوع یک زندگانی نو در فصل شکوفه‌ها! اینک زمان آن رسیده تا یک شروع دوباره را آغاز کنید. ادکلن مردانه مون بلان با رایحه‌ای از دل بهار نویددهنده روزهایی روشن و دل‌انگیز است.

مشخصات ادکلن مردانه مون بلان مدل EXPLORER

کشور مبدا این ادکلن آلمان است. این عطر با حجم 100 میلی‌لیتر دارای رایحه‌ای سرشار از طعم‌ها و بوهای دل‌انگیز است. ساختار به‌کار رفته در این عطر ترکیبی از چرم، میوه، مرکبات، گیاهان معطر، چوب و اقیانوس است. این عطر با قیمت 3,250000 تومان برای فصل بهار پیشنهاد می‌شود.

ادکلن مردانه لالیک مدل WHITE

در یک روز بهاری، زمانی‌که قدم میزنید و از زیبایی‌های ساخته خالق بی‌همتا لذت می‌برید، تنها چیزی که مکمل این حال‌وهوای معنوی و روح‌انگیز است، رایحه‌ای با نت مشک و عنبر خواهد بود. «ادکلن مردانه لالیک مدل وایت» ارمغان‌آور حال‌وهوایی معنوی برای لحظات بهاری شما خواهد بود.

مشخصات ادکلن مردانه لالیک مدل WHITE

این عطر با حجم 125 میلی‌لیتر و قیمت 1,630,440 تومان جزء ادکلن‌های مقرون‌به‌صرفه است. کشور مبدا این عطر فرانسه بوده و عطرساز آن کریستین ناگل است. رایحه‌ ترکیبی آن ساخته‌شده از عطرهای تند، خنک، خوراکی، طبیعت و گل است که استفاده از آن در فصل بهار پیشنهاد می‌شود.

پرفیوم مردانه مارک ژوزف مدل MINE POUR

این ادکلن می‌تواند یادآور لحظه‌های شاد و شیرین شما باشد. چون یک انتخاب عالی برای دورهمی‌های دوستانه و لحظات به‌یاد ماندنی است. عطر میوه‌ها و مشک، می‌تواند لبخند را به شما هدیه دهد. ترکیب بوی خاک و زمین با عطر گل‌های بهاری، می‌تواند بی‌اندازه خاطره‌ساز و دلنشین باشد.

مشخصات ادکلن مردانه مارک ژوزف مدل MINE POUR

قیمت این ادکلن 1,302,680 تومان بوده و حجم آن 100 میلی‌لیتر است. کشور مبدا فرانسه بوده و ساختار رایحه آن میوه، مرکبات، گل، صمغ، خاک و زمین، چوب و ادویه است. این عطر خنک، تند و شیرین مناسب فصل بهار و تابستان است.

ادکلن مردانه جگوار مدل کلاسیک بلک

این عطر با توجه به محبوبیت بالای خود بین آقایان، یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌ها با قیمت مقرون‌به‌صرفه است. رایحه این عطر خنک و تلخ بوده که کاملا مناسب یک استایل کلاسیک نیمه‌رسمی است. اگر جزء افرادی هستید که می‌خواهید در یک جمع کاری بدرخشید، این ادکلن انتخاب مناسبی برای شماست.

مشخصات ادکلن مردانه جگوار مدل کلاسیک بلک

حجم این ادکلن 100 میلی‌لیتر بوده، همچنین عطرساز آن دومینیک پریساس است و با قیمت 824,460 تومان به‌فروش می‌رسد. رایحه این عطر تند و خنک است. این عطر محصول کشور فرانسه را می‌توانید در بهار و تابستان استفاده کنید.

ادکلن مردانه بنتلی

معرفی برترین ادکلن‌های مردانه زیر 5 میلیون تومان

این عطر با ترکیب شگفت‌انگیزی از ادویه‌های شرقی و طبعی گرم است. رایحه این عطر که سرشار از بوی خوب چوب و چرم بوده، نماد خوبی از یک دنیای مردانه است. در سال 2013 شرکت بنتلی اینتنس وارد صنعت ادکلن‌سازی شد. گویا این عطر نمادی از این شرکت و اتوموبیل‌های آن است.

مشخصات ادکلن مردانه بنتلی

این ادکلن که محصول کشور انگلستان بوده، دارای حجم 100 میلی‌لیتر و قیمت 2,460,000 است. عطرساز آن ناتالی لارنس بوده و رایحه‌ی آن گرم و ادویه‌ای است که می‌توانید در فصل‌های بهار و پاییز از آن استفاده کنید.

ادکلن مردانه جوب گو

اگر عاشق ماجراجویی هستید، عطر «جوب گو» با آکوردهای چوبی و ادویه‌ای یک دنیای شگفت‌انگیز را خاطره‌سازی می‌کند. این عطر رایحه‌ تند و خنکی دارد که یادآور روزهای آخر بهار و طعم شگفت‌انگیز ریواس است. تندی آن از فلفل قرمز شیرین نشات می‌گیرد و بوی سرو می‌دهد.

مشخصات ادکلن مردانه جوب گو

کشور مبدا این عطر آلمان بوده و عطرساز آن صوفی لایه است. این ادکلن با حجم 100 میلی‌لیتر و قیمت 2,620,000 تومان دارای رایحه‌‌ای تند و خنک بوده و مناسب فصل بهار است.

جمع‌بندی

ادکلن همیشه جزء یکی از موارد مهم استایل‌های شیک و جذاب بوده و وجود لباس‌ها یا کفش‌های گران‌قیمت بدون یک رایحه دل‌انگیز خوشایند به‌نظر نخواهد رسید. پس اگر جزء کسانی هستید که به استایل عالی و بدون نقص اهمیت می‌دهید، انتخاب یکی از موارد یاد شده می‌تواند یک گزینه مناسبی برای شما باشد. پیشنهاد ما به شما ادکلن‌هایی با رایحه‌های دل‌انگیز و به‌یاد ماندنی است، تا با خیالی راحت هر لحظه خود را به یک رایحه خاص ثبت کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد عقیلی

      دقت کنید که حقوق کارگر ۷ ملیون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج