اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۵۱۲
۱۷ نظر
۴۳۴۲
۱۷ نظر
۴۳۴۲
پ

جزئیات تازه از مرگ ناگهانی دکتر زهرا ملکی

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی، پزشک طرحی در جاسک را تکذیب و اعلام کرد فوت وی در تهران و بی ارتباط با مسائل کاری بوده است.

ایرنا: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

جزئیات تازه از مرگ ناگهانی دکتر زهرا ملکی

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روزهای گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      در مورد دکتر پرستو بخشی هم مسئولان بهداشت و درمان لرستان میگفتن هیچ مشکلی نبود و خودش خواست بره دلفان و ...اما بعدش همکاراش گفتن حقوقش هم نصف کرده بودن و تحقیرش میکردن

    • گنزق

      پس توئیت مشکوک خانم دکتر چی میشه؟؟پ

    • ناشناس

      چون نمی خواسته دیگه به محل خدمت برگرده خودکشی کرده دیگه این همه آسمون ریسمون بافتن نداره به فکرحل مشکلات ملت باشید که پژشکانم جزی از همین ملت هست

    • ناشناس

      خدا رحمتش کنه روحش شاد همسفره اهل‌بیت باشن

    • امیر

      اینهمه مرگ مشکوک . خدایا تاکی ؟

    • هرکول پوآرو

      همیشه خدا گزارشات همین شکلی ان. مقصر خود خلبان، خود ملوان، خود راننده، خود پزشک و... دستگاه مربوطه و ناظر هیچ خطایی ندارند . از سرخوشی و دلخوشی خودش کشت. طفلی چندین توییت زده که حراست در جریان سرقت خوابگاه و مابقی اتفاقات گذاشته اما الان چون یک طرف ماجرا دستش از دنیا کوتاس، مقصر اصلی میشه

    • ناشناس

      شما که راست میگی

    • ناشناس

      خوبه گفته بود اونجا همه آشنان برا همین صداش جایی نمیرسه

    • ناشناس

      دروغ دروغ دروغ .کارتون شبانه روز شده همین. ما هم گوشامون درازه و باور میکنیم.

    • ناشناس

      سلام مدیر جان.من اومدم، تمام نظراتم رو فورا چاپ کن. سپاس.

    • ناشناس

      درسته شکی نیست شما خیلی ماه هستید

    • ناشناس

      چه وزیرهایی گند زدن به کشور

    • نیلا باقری

      خب بیماری روحی همینه پزشک وغیر نمی‌شناسه بله شخص یا بخودش یا بدیگری آسیب میزنه چه بسا ممکن بود این خانم بنده خدا ازسر ناآگاهی یه بیمارو بکشتن میداد 😓 باید درمان میکرد خودشو بیماریشو کنترل میکرد پزشک هم آدمه وآدم آدمیت لازم داره و باید هم مثل آدم برخورد کنه هم مثل آدم باهاش برخورد بشه روحش شاد ... احترام بگذاریید بهمدیگه عمر زندگی کوتاهه .

    • ناشناس

      اگه هرکس و استان خودش تو نواحی محروم استان خودش بفرستید برای طرح پزشکی و یا سربازی و پزشک شب بتونه برگرده خونه اش خیلی از این اتفاقات تلخ نمی افته

    • ناشناس

      توئیت خانم ملکی درباره وضعیت بی در و پیکر بودن بیمارستان و سرقت اموال و مشکلات سخت آن و طرح گرفتن کاملا برخلاف گفته دانشگاه علوم پزشکی هرمزگانه!!! اینکه محل خودکشی کجا بوده زیاد تفاوتی نمی کنه علت خودکشی مهمه که در اثر شرایط نامساعد کاری بوجود آمده!!!!!

    • قلقلی

      درکشورما منابع موثق به منابع انتشارکذب تبدیل شدن متاسفانه.برای حفظ موقعیت سازمان وپست ومیز,آسمان رو به ریسمان میدوزن.

    • یزدان

      خب اون گفته
      ما چرا یاید باور کنبم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج