adexo3
۱۴۱۵۹۴۵
۲۳۷
۲۳۷
پ

رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه با افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت و اردیبهشت ماه را طوفانی، آغاز کرد.

فرارو: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه با افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت و اردیبهشت ماه را طوفانی، آغاز کرد.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۲۱ هزار و ۴۵۵ واحدی در ارتفاع ۷۴۵ هزار و ۲۱ واحدی قرار گرفت.

رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۹ همت و ۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۹۳ هزار و ۹۰۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، فارس، شستا، شبندر و وبملت بیشترین تاثیر بر رشد شاخص بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۵۹۱ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۲۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۸۰ هزار و ۹۸۲ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شگویا، وسپهر، هرمز، ارفع، خاور، زاگرس و انتخاب، بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج