«مهمه که پرسیس باشه»
برند پرسیس در این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. بیلبوردها، تیزرهای تلویزیونی، آگهیها همه حاکی از حضور پر انرژی پرسیس در حال و هوای روزهای پایانی سال و نوای خوش عید است.
برند پرسیس در این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. بیلبوردها، تیزرهای تلویزیونی، آگهیها همه حاکی از حضور پر انرژی پرسیس در حال و هوای روزهای پایانی سال و نوای خوش عید است. ما را ترغیب کرد ، شعار جدید این روزهای پرسیس که همهجا به چشم میخورد تا نگاهی جامعتر به این شرکت و محصولاتش داشته باشیم.
محصولاتی همچون روغنهای ، برنج هاشمی (برنج اصیل ایرانی)، طعمی آشنا و بهیادماندنی سلامتمحور ذرت و سرخکردنی حاوی کنجد و همچنین روغن آفتابگردان آن. از سوی دیگر نوشیدنیهای خاص و جذاب زعفران لیمو و نوشیدنیهای اصیل ایرانی حاوی تخم شربتی که مادرانمان از کودکی پرسیس به ، خوردن آن را به عنوان موادی مغذی به ما توصیه می کردند، حالا با جلوهای مدرن و در نهایت با حفظ اصالت اولیه خود بازار امروز عرضه میکند. پرسیس "شکل مدرن هویت ایرانی است". محصولاتی از قلب گذشته با حفظ اصالت خاص، رنگ و بوی دلنشین از فرهنگ غنی ایران شروع به 1396 است؛ با رویکردی جدید و بهروز. آنان اعتقاد و باور دارند به نگاهی امروزی با تفکری اصیل. این شرکت که از سال 1400 بنیانگذار و رئیس هیئتمدیره آن از جوانترین کارآفرینان برتر جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان سال ، کار کرده است شناخته شد. درصدد رونق کسبوکار و فرآوردههای ایرانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی ، تیم جوان و پر انرژی پرسیس باانگیزهای مضاعف است. از تلاشهای آنان در این زمینه میتوان به فرصتی که برای تولید روزافزون محصولات تولید داخل با حفظ اصالت، طعم و رنگ و بوی آشنای آن همچون برنج هاشمی درجه یک ایرانی است، نام برد. اینجا ست که تجربهای دلنشین از دستپخت کدبانوی خوشذوق و هنرمند خواهیم داشت.
ارسال نظر