آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۹۰۴۰۹
۴۷۰۹
۴۷۰۹
پ

۶ ترفند برای سازمان دهی کابینت زیر سینک آشپزخانه

کابینت زیر سینک آشپزخانه به دلیل کمبود قفسه و لوله کشی اغلب یکی از شلوغ‌ترین و به هم ریخته‌ترین قسمت‌های آشپزخانه است

راهنماتو: کابینت زیر سینک آشپزخانه به دلیل کمبود قفسه و لوله کشی اغلب یکی از شلوغ‌ترین و به هم ریخته‌ترین قسمت‌های آشپزخانه است. با این حال شما می‌توانید به کمک چند ایده هوشمندانه این فضای به ظاهر شلوغ و بی‌استفاده را به یک منطقه کلیدی برای قرار دادن لوازم مختلف آشپزخانه تبدیل کنید.

6 ترفند برای سازمان دهی کابینت زیر سینک آشپزخانه

۱ مشخص کردن لوازم مناسب

 از آن جایی که بهتر است لوازم خود را در نزدیک جایی که از آن استفاده می‌کنید، قرار دهید، توصیه می‌شود از این قسمت برای قرار دادن اقلام مربوط به ظرفشویی و نظافت استفاده کنید. پیش از شروع سازمان دهی درباره آن چه هم اکنون در این فضا نگهداری می‌کنید، فکر   و در صورت لزوم اقدام به تغییر دادن آن ها کنید.

۲ در نظر گرفتن ایمنی

 از آن جایی که بسیاری از ما از کابینت زیر سینک ظرفشویی برای قرار دادن مواد شوینده استفاده می‌کنیم، این فضا اغلب با مواد شیمیایی و شوینده آلوده خواهد شد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای دور نگه داشتن آن ها از دسترس کودکان، این کابینت را قفل کنید. علاوه بر این، می‌توانید مواد تمیزکننده شیمیایی را به مکان امن تری منتقل و به جای آن لوازمی مانند دستمال ظرفشویی، اسفنج‌های استفاده نشده و دستمال کاغذی را در این قسمت نگهداری کنید.

۳ تمیز کردن و اندازه گیری کابینت

 پیش از چیدمان کابینت زیر سینک، آن را به خوبی با استفاده از مواد ضدعفونی کننده تمیز کنید تا هیچ گونه زباله‌ای در این قسمت باقی نماند. گام بعدی اندازه گیری فضای کابینت است. این کار به شما کمک می‌کند که محصولاتی متناسب با فضای خود انتخاب کنید.

۴ نصب کشو در پشت در کابینت

 فضای محدود زیر سینک را با ترفندهای هوشمند ذخیره سازی مانند نصب کشوهای کوچک در پشت در کابینت، افزایش دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا از این فضا حداکثر استفاده را ببرید.

۵ استفاده از سبدهای نظم‌دهنده

 یکی از بهترین ایده‌ها برای افزایش فضای ذخیره‌سازی در آشپزخانه های کوچک، استفاده از سبدهای نظم دهنده در کابینت است. این سبدها را می‌توان به راحتی جابه جا و منظم کرد. توصیه می‌شود با اندازه گیری فضای اشغال شده توسط لوله های زیر سینک، سبدهای نظم دهنده با اندازه مناسب خریداری کنید.

۶ استفاده از فضای خالی پشت در

 در داخلی کمد زیر سینک اغلب یک منطقه کم استفاده و کاربردی برای قرار دادن ابزارآلات مختلف است. می‌توانید از انواع قلاب، آویز و جیب های سازمان دهی لوازم برای اتصال به پشت در کابینت و قرار دادن لوازم مختلفی مانند دستکش، برس های شست وشو و پارچه های میکروفایبر استفاده کنید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج