اینستاگرام به خواب شبانه نوجوانان حساس شد!
شرکت متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد: برای کاربران ۱۳ تا ۱۷ سال، پس از گذشت بیش از ۱۰ دقیقه چرخیدن در بخشهای اینستاگرام مانند ریلز یا بخش پیامهای مستقیم در آخر شب، پیام شبانهای نمایش میدهد و آنها را به خوابیدن تشویق میکند.
ایسنا: شرکت متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد: برای کاربران ۱۳ تا ۱۷ سال، پس از گذشت بیش از ۱۰ دقیقه چرخیدن در بخشهای اینستاگرام مانند ریلز یا بخش پیامهای مستقیم در آخر شب، پیام شبانهای نمایش میدهد و آنها را به خوابیدن تشویق میکند.
این ویژگی تحت عنوان Nighttime Nudges، تلاشی از سوی این شرکت شبکه اجتماعی برای کمک به نوجوانان برای مدیریت زمان سپری شده در اپلیکیشن اینستاگرام و جلوگیری از چرخیدن در این برنامه برای کل شب است.
ارسال نظر