۱۳۸۰۴۶۲
۲ نظر
۲۱۲۴
۲ نظر
۲۱۲۴
پ

دلیل حمله به ناصر طهماسب و پروانه معصومی در مجازی!

رفتار ناجوانمردانه‎ای را بعد از درگذشت برخی از هنرمندان مردمی، ازجمله زنده‌یاد پروانه معصومی در ‌ماه گذشته و زنده‌یاد ناصر طهماسب در طی چند روز اخیر دیدیم.

همشهری نوشت: رفتار ناجوانمردانه‎ای را بعد از درگذشت برخی از هنرمندان مردمی، ازجمله زنده‌یاد پروانه معصومی در ‌ماه گذشته و زنده‌یاد ناصر طهماسب در طی چند روز اخیر دیدیم.جریان ضدمردمی سعی دارد به بهانه انتشار خبر درگذشت هنرمندانی که در زمان حیات مادی خود با ارزش‌های نظام همراهی کرده و به مارپیچ سکوتی که برای سلبریتی‌ها دست و پا شده بود، تن نداده بودند.

یک‌بار دیگر برای هنرمندان حاضر در صحنه خط و نشان بکشد که اگر روزی و روزگاری در صحنه یک نبرد له جمهوری اسلامی موضع‌گیری داشتید باید منتظر حملات ما باشید؛ حتی اگر دست از دنیا شسته و رهسپار دیار باقی شده باشید.

به تعبیری این حملات زنجیره‌ای و شبه‌پروژه‌ای به هنرمندان درگذشته قطعه‌ای دیگر از پازلی است که چندی پیش برخی بازیگران نظیر الهام‌حمیدی و متین ستوده از آن به‌عنوان مارپیچ سکوت یاد کردند؛ پازلی که تمام تلاشش مبنی بر این است که هزینه موضع‌گیری حقیقی در حمایت از مردم ایران و حکومت مستقر در حاکمیت مرزی این کشور را تا حد ممکن بالا ببرد تا مبادا هنرمندی با جریاناتی که آنها دوست ندارند هم‌صدا شود.

دلیل حمله به ناصر طهماسب و پروانه معصومی در مجازی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یادتونه تو کتابهای تاریخ می‌خواندیم علل سرنگونی اشکانیان نارضایتی مردم،علل سرنگونی ساسانیان نارضایتی مردم،و ... تا بوده همین بوده.ایرانی از هیچ کس راضی نمیشه

    • ناشناس

      ما هم توقع نداریم که شبکه هایی که با شعار زن ، زندگی آزادی گلشیفته ،نازنین بنیادی و علی نژاد را تبلیغ و تحسین می کنند .از هنرمندان ارزشی به نیکی یاد کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج