۱۳۷۹۸۳۹
۵ نظر
۲۷۰۶
۵ نظر
۲۷۰۶
پ

این تصویر، ریزش مخاطب تلویزیون را ثابت می‌کند

حضور اینفلوئنسرها به مناسبت شب یلدا در برنامه های صداوسیما با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

برترین‌ها: حضور اینفلوئنسرها به مناسبت شب یلدا در «رسانه ملی» با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

تلویزیون که این روزها به شدت از کمبود مخاطب رنج می‌بَرَد، سعی کرد در شب چله با حضور چهره‌های اینستاگرامی مانند حسن ریوندی، توجه مردم را به خود جلب کند.

کاربری به نام احمد با جمع‌آوری برخی متن‌های منتشر شده در اپلیکیشن ایکس نشان داد، حتی برای حضور این چهره اینستاگرامی در صداوسیما، از قبل تبلیغات صورت گرفته است.

این تصویر، ریزش مخاطب تلویزیون را ثابت می‌کند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ناشناس

    تلویزیون بدون مخاطب و بودجه سه برابری در بودجه 1403

  • ناشناس

    خواهشاً. بودجه ی صدا و سیما رو جای بهتری خرج کنید. اینقدر پول. دور. نریزید مردم راضی نیستند. با پول. و با. زور. نمیشه بیننده. جمع کرد.

  • ناشناس

    بنده خد ا چقدم بی مزه اجرا کرد احساس امنیت نمیکرد

  • ناشناس

    ریوندی؟؟

  • ناشناس

    چه آتیشی سوزونده شب یلدای شبکه ملی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج