آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۷۱۴۱۸
۱۳۱۹
۱۳۱۹
پ

رونمایی سیدحسن نصرالله از یک اتفاق ویژه

سیدحسن نصرالله با رونمایی از یک اتفاق ویژه گفت: پهپادهای شناسایی حزب‌الله به عمق سرزمین‌های اشغالی و انجام عملیات موفق شناسایی بر فراز حیفا وارد شده‌اند.

فرهیختگان آنلاین: سیدحسن نصرالله با رونمایی از یک اتفاق ویژه گفت: پهپادهای شناسایی حزب‌الله به عمق سرزمین‌های اشغالی و انجام عملیات موفق شناسایی بر فراز حیفا وارد شده‌اند. 

دبیرکل حزب‌الله لبنان بیان کرد: مواضع دشمن را با چند پهپاد هدف قرار دادیم و همینطور از موشک برکان با نیم تن مواد منفجره برای حمله به صهیونیست‌ها استفاده کردیم. استفاده از موشک‌های کاتیوشا برای اولین بار در این نبرد در پاسخ به جنایات وحشیانه دشمن در عیناثا و تجاوز به منطقه التفاح صورت گرفت.

 رونمایی سیدحسن نصرالله از یک اتفاق ویژه

او افزود: دشمن اسرائیلی هیچ حرفی از خساراتش نمی‌زند. یکی از نمودهای گسترش عملیات افزایش عمق عملیات است. ما به‌صورت معین عملیات‌هایمان را افزایش می‌دهیم.

وی ادامه داد: دیروز نائب رئیس مرکز پزشکی اسرائیل در الجلیل گفت از بین سربازان و شهرک‌نشینان بیش از ۳۵۰ مجروح داشته‌ایم که برخی از این‌ها جراحات مهمی برداشته‌اند ولی اسرائیلی‌ها این خسارات را سانسور می‌کنند. امروز از ورود روزانه پهپادهای شناسایی به شمال فلسطین اشغالی که برخی به حیفا و عکا و صفد رسیده است، پرده بر می‌داریم.

نصرالله بیان کرد: ما هر روز علاوه بر پهپادهای تهاجمی، تعدادی پهپاد شناسایی را وارد شمال فلسطین اشغالی می‌کنیم. طی روزهای گذشته شاهد موج جدیدی از تهدیدهای اسرائیلی علیه لبنان به سبب افزایش کمی و کیفی در این جبهه بودیم.

او اظهار کرد: روند کلی در جبهه جنوب لبنان همچنان به عنوان یک جبهه پرفشار بر دشمن ادامه خواهد یافت. از قهرمانان و جبهه حامی مقاومت در جنوب لبنان که رنج کوچ و خسارت‌های مالی را به دوش می‌کشند، تقدیر می‌کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج