۱۳۶۶۵۰۸
۱۰۹۵
۱۰۹۵
پ

مجازات سنگین قطر برای ۸ جاسوس اسرائیلی

در بحبوحه جنگ بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت دولت هند از جنایت‌های این رژیم، قطر ۸ تبعه هندی را به جرم جاسوسی برای اسرائیل به اعدام محکوم کرد.

مهر: در بحبوحه جنگ بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت دولت هند از جنایت‌های این رژیم، قطر ۸ تبعه هندی را به جرم جاسوسی برای اسرائیل به اعدام محکوم کرد.

مجازات سنگین قطر برای 8 جاسوس اسرائیلی

 به نقل از تایمز اسرائیل، رسانه‌های هندی اعلام کردند که دادگاهی در قطر امروز پنج‌شنبه ۸ تبعه هندی را به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم کرد.

این ۸ نفر کارمند یک شرکت قطری بودند که پارسال به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شدند. به نوشته تایمز اسرائیل اعلام این حکم در زمانی حساس و در بحبوحه جنگ بین حماس و اسرائیل انجام می‌شود و قطر نقش میانجی‌گر در گفت‌وگوها برای آزادی چند گروگاه اسرائیلی داشته است؛ گروگان‌هایی که حماس در عملیات ۷ اکتبر آن را به اسارت گرفت.

دولت هند اعلام کرده در پاسخ به این احکام اعدام «همه گزینه‌های قانونی» را بررسی می‌کند. آن‌گونه که رسانه های هندی گزارش دادند این هشت نفر از افسران بازنشسته نیروی دریایی هند هستند که برخی از آنها در طول خدمت خود فرماندهی کشتی های جنگی را برعهده داشتند و برای شرکت مشاوره الظاهره کار می کردند و به دولت قطر در مورد خرید زیردریایی ها مشاوره می دادند.

الظاهره یک شرکت مستقر در خلیج فارس است که طبق وب سایت خود «راه حل های پشتیبانی کامل» را به بخش های هوافضا، امنیت و دفاع ارائه می دهد. وزارت امور خارجه هند در بیانیه ای اعلام کرد که منتظر قضاوت دقیق در مورد این پرونده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج