۱۳۵۸۴۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

برخی مداحان بهانه دست تکفیری ها می‌دهند

امام جمعه موقت اهواز گفت: برخی مداحان جاهل در داخل کشور حرف های کفرآمیزی می زنند و با این کار بهانه دست تکفیری ها می دهند.

ایرنا: امام جمعه موقت اهواز گفت: برخی مداحان جاهل در داخل کشور حرف های کفرآمیزی می زنند و با این کار بهانه دست تکفیری ها می دهند.

آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه اهواز افزود: این مداحان عباراتی چون «من زینب پرستم» و «من حسین پرستم» را بیان می کنند که این گونه حرف ها بهانه دادن به دست تکفیری هاست.

وی گفت: در کنار جریان تکفیری ها جریان تندرو و افراطی در پوشش تشیع شکل گرفته و ۱۷شبکه ماهواره ای به زبان های فارسی، عربی، اردو و فارسی به کمک سلفی ها برای تبلیغ این جریان راه اندازی شده است.

آیت الله حیدری افزود: در این شبکه ها به عنوان نمونه در هفته وحدت برنامه هایی با عنوان «هفته برائت» راه می اندازند و با این کارها بهانه دست تکفیری ها می دهند تا سر مسلمانان را از شمشیر بگذرانند.

وی گفت: سه میلیون عراقی اعلام کردند که در مقابل داعشی ها می ایستند اما این شبکه ها حرفی در مقابل تروریست های داعش نزدند چرا که دست تشیع لندنی ها و تکفیری ها در دست هم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این شبکه به مراجع شیعه توهین می کنند که خوشبختانه دفاتر آنها در برخی از شهرها اعم از قم، شیراز و اصفهان تعطیل شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد

      خداوند پشت و پناه شما امام جمعه محترم باشد وبا این سخنان گوهر بار انشالا بعضی از این مداحان درس بگیرند واز سربازان گمنام امام زمان میخواهیم دفتر این شبکه های دروغین از سرزمین پاک ایران بیرون کنید

    • یاعلی

      دست تشیع لندنی ها و تکفیری ها در دست هم است.
      این گروهها کی درست شدن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج