نوسازی مدل های لیموزین آئودی در سال آینده
مقامات آئودی اعلام کردند این شرکت نوسازی مدلهای لیموزین A۵، A۶، A۷ و A۸ را پس از راه اندازی دستگاه مونتاژ جدید در سال آینده آغاز خواهد کرد.
سازنده خودروهای گران قیمت آئودی با وجود کندی رشد فروش در برخی از بازارهای نوظهور، انتظار دارد بیش از 1.7 میلیون دستگاه خودرو در سال 2014 بفروشد.
آئودی که متعلق به فولکس واگن است، 1.01 میلیون دستگاه در هفت ماه نخست سال 2014 فروخت که بیشتر از فروش 913 هزار و 500 دستگاه خودرو از سوی مرسدس بنز و 1.02 میلیون دستگاه فروش از سوی بی ام و بود.
روپرت استادلر، مدیرعامل آئودی در مراسم رونمایی کوپه تی تی اظهار کرد اقتصادهای توسعه یافته به فروش این شرکت کمک کرده اند. با این همه آئودی شاهد ضعف در بازار روسیه بوده است که بحران ژئوپلیتیکی بازارهای این کشور را بهم ریخته است.
مدیر عامل آئودی با اشاره به بازار روسیه گفت: در هشت ماه گذشته هیچ رشدی در این بازار نداشتیم.
وی در ادامه افزود: آئودی قیمتها را بین پنج تا شش درصد افزایش داد تا کاهش ارزش روبل در برابر یورو را جبران کند.
در مجموع آئودی فروش خوبی در اوت داشت و فروش قوی این شرکت در آمریکا کمک کرد ضعف فروش در بازارهای دیگر آئودی جبران شود.
بر اساس گزارش رویترز، آئودی فروش سالانه دو میلیون دستگاه خودرو را تا سال 2020 هدف گذاری کرده است.
انتظار میرود عرضه نسل جدید کوپه تی تی به بازار به افزایش فروش آئودی کمک کند.
ارسال نظر