۱۳۳۸۸۱۵
۴۰۳
۴۰۳
پ

رپورتاژ آگهی

۲ روش برای اینکه در یک‌چشم‌‌به‌هم‌زدن فست‌فود سفارش دهیم!

با پیشرفت تکنولوژی، میل و اشتیاق به سرعت تمامی ندارد. به‌لطف شتاب عجیب زندگی روزمره، بسیاری از ما پخت‌و‌پزهای وقت‌گیر هرروزه را کنار گذاشته‌ایم، غذاهای سریع و لذیذ فست‌فودی را ترجیح داده‌ایم و‌ دنبال سریع‌ترین روش‌ها برای ثبت و تحویل سفارش می‌گردیم.

۲ روش برای اینکه در یک‌چشم‌‌به‌هم‌زدن فست‌فود سفارش دهیم!

در حال حاضر روش‌های ثبت سفارش غیرحضوری و اینترنتی سریع‌ترین گزینه محسوب می‌شوند. در این مقاله، درباره ۲ روش اصلی سفارش فست‌فود صحبت می‌کنیم. تصمیم نهایی با شماست!

۱. سفارش تلفنی فست‌فود

۲ روش برای اینکه در یک‌چشم‌‌به‌هم‌زدن فست‌فود سفارش دهیم!

تا همین چند سال پیش سفارش تلفنی ساده‌ترین و سریع‌ترین روش سفارش غذای فست‌فودی بود. مشتری هر زمان اراده می‌کرد، تلفن را برمی‌داشت، شماره فست‌فودی دلخواهش را می‌گرفت، خود را معرفی می‌کرد، پشت‌تلفن از منوی فست‌فود می‌پرسید و سفارش خود را ثبت می‌کرد. این روش هنوز هم از سفارش حضوری سریع‌تر است چون نه خبری از انتظار در صف سفارش است، نه معطلی برای آماده‌سازی غذا. پشت‌ تلفن همه نیازها و انتظارات خود را مطرح می‌کنید و غذای دلخواه را به تعداد دلخواه در زمان قابل‌قبولی درب منزل تحویل می‌گیرید.

بزرگ‌ترین عیب این روش سفارش این است که باید از قبل فست‌فودهای نزدیک بشناسیم و شماره تلفن آنها را داشته باشیم. شاید در شهرهای کوچک بازدهی خوبی داشته باشد اما در شهر بزرگی مثل تهران که هر گوشه پر از فست‌فود و رستوران است، لیست فست فود نزدیک من یک صفحه خالی هم در دفترچه تلفن‌مان باقی نمی‌گذارد!

خرید اشتراک فست‌فود محله، راه آسان‌تر برای سفارش تلفنی

۲ روش برای اینکه در یک‌چشم‌‌به‌هم‌زدن فست‌فود سفارش دهیم!

با خرید اشتراک یک فست‌فود در نزدیکی خانه، هر زمان اراده کردید تلفن را بردارید و بی‌آنکه خود را معرفی کنید یا آدرس خانه را بدهید، سفارشتان را ثبت کنید. بسیاری از رستوران‌ها امکان خرید اشتراک را برای سهولت سفارش‌گیری فراهم کرده‌اند تا مشتری‌های پرسفارش دغدغه تکرارِ هرباره‌ی اسم و مشخصات خود را نداشته باشند.

این یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای سفارش فست‌فود باکیفیت و تازه در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. اگر سرعت برایتان مهم است، دست‌تان در انتخاب فست‌فود خیلی باز نیست. مسئله بعدی تمایل کمتر بسیاری از فست‌فودهای جدید به سفارش‌گیری تلفنی است. کلاهتان را قاضی کنید. تا وقتی امکان ثبت سفارش خودکار از طریق پلتفرم‌های آنلاین هست، کمتر مجموعه‌ای زحمت پاسخ‌دهی به تلفن، نوشتن سفارش‌ها و دردسرهای اشتباهات احتمالی انسانی را به ‌جان می‌خرد. حالا که همه کم‌و‌بیش با روش‌های سفارش آنلاین آشنا هستیم، فست‌فودها هم برای قبول سفارش روی روش‌های منظم‌تر، پربازده‌تر و مدیریت‌شده‌تر تمرکز می‌کنند.

۲. سفارش اینترنتی فست‌فود

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روزافزون مردم از فضای مجازی و اینترنت، روشی ساده‌تر و سریع‌تر برای سفارش فست‌فود معرفی شد: خرید غذا آنلاین!

بیشتر فست‌فودها و رستوران‌ها شرایطی فراهم کردند که برای سفارش حتی نیاز به تماس تلفنی هم نباشد. دیگر احتیاجی به حفظ و یادداشت شماره فست‌فودهای خوب شهر نیست، لازم نیست همه آنها را بشناسید یا حتی از کیفیت غذای آنها مطمئن باشید، چون در صفحات وب‌سایت و اپلیکیشن‌های فست‌فود، مشتریان قبلی مفصل از کیفیت غذا برایتان می‌گویند، می‌توانید تصاویر محصولات را بادقت ببینید و برای آنکه سفارش دقیقا باب‌میلتان باشد، توضیحات سفارش بنویسید.

به‌لطف گوشی‌های هوشمند و دسترسی همیشگی به اینترنت، اکنون می‌توانید همزمان با کارکردن، فیلم‌دیدن و صحبت‌کردن، غذای دلخواهتان را در هر زمان و مکان با چند کلیک سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. این یعنی همان چند دقیقه‌ای که قبلا صرف سفارش تلفنی می‌شد هم دیگر هدر نمی‌رود! با استفاده از فیلتر فست فود نزدیک من در اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین مثل اسنپ غذا را سریع‌تر از همیشه تحویل خواهید گرفت.

با وجود نظارت سفت‌و‌سخت سازمان بهداشت و سخت‌گیری‌های منطقی درمورد توزیع غذاهای اینترنتی، خیال مشتریان از طبخ سفارش‌ها در محیط بهداشتی و تحویل غذای سالم و تازه آسوده است اما همین سفارش آنلاین هم قلق‌های خاص خودش را دارد. چطور و از کجا سفارش بدهیم؟

راه اول: سفارش از طریق وب‌سایت فست‌فود

به‌جز دکه‌های ساندویچ‌فروشی و فست‌فود‌های خیابانی کوچک، بیشتر رستوران‌هایی که غذای فست‌فودی سرو می‌کنند، امروز صفحه وب‌سایت دارند یا درحال ساخت آن هستند. مشتری در کمتر از چند ثانیه وارد سایت رستوران می‌شود، منوی رستوران را از چند کیلومتر آن‌طرف‌تر می‌بیند، قیمت‌ها را می‌خواند، نظرات مشتریان قبلی را مرور و غذای دلخواه خود را به سبد خرید اضافه می‌کند. بزرگ‌ترین مزیت سفارش آنلاین این است که با یک بار ثبت‌نام در وب‌سایت فست‌فود، هر بار نیازی به ورود مشخصات و آدرس نیست و سفارش‌ها دو مرحله بیشتر ندارند: انتخاب و پرداخت.

وقتی از وب‌سایت فست‌فود سفارشتان را ثبت می‌کنید، اگر چیزی را فراموش کنید و چند دقیقه بعد نیاز به سفارش دیگری داشته باشید، امکان ثبت دوباره و تحویل همه سفارش‌ها باهم وجود دارد درحالی‌که در خرید حضوری باید شال‌و‌کلاه کنید و خود را به فست‌فود برسانید یا در خرید تلفنی، چند دقیقه‌ای صرف توضیح اتفاق پیش‌آمده و ثبت سفارش‌های جدید کنید. همه اینها سرعت را چاشنی خریدتان می‌کند.

اما آیا سفارش از وب‌سایت رستوران بهینه‌ترین راه است؟ اگر بخواهیم به منوی گسترده‌تری دسترسی داشته باشیم یا کیفیت غذای رستوران‌های مختلف را امتحان کنیم، چه؟ اینجاست که راه دوم کارگشاست!

راه دوم: سفارش از طریق اپلیکیشن سفارش غذا

اگر بخواهید سفارش غذا بدهید و به شما بگویند منوی فست‌فودی‌ها و رستوران‌های اطراف‌تان را می‌توانید ببینید و سفارش دهید، آن هم درحالی‌که روی مبل لم داده‌اید یا مشغول کارهای روزمره‌تان هستید، قبول نمی‌کنید؟! این روزها بازار سامانه‌های سفارش آنلاین داغِ داغ است. شما می‌توانید در یک اپلیکیشن جامع از معروف‌ترین و بهترین فست‌فودی‌های منطقه پیتزا و ساندویچ بخرید و درب منزل تحویل بگیرید. با سفارش انلاین غذا از اسنپ حتی در سفر به شهرهای ناآشنا فرصت خرید از بهترین فست‌فودی‌های شهر را دارید. هرکجا هستید، حتی در حال حرکت، فقط با یک گوشی موبایل غذای دلخواهتان را سفارش دهید و هزینه‌اش را پرداخت کنید.

هروقت که نمی‌دانید به تبلیغات آنلاین کدام رستوران اعتماد کنید و دنبال یک معرف بی‌طرف می‌گردید، در این سوپراپلیکیشن جامع به‌راحتی می‌توانید قیمت‌ها، نظرات و امتیازات بهترین فست‌فودهای شهر را مقایسه کنید و به بهترین انتخاب برسید.

حرف آخر

در زمانه‌ای که سرعت اصلی‌ترین اولویت زندگی در جامعه است، همه حق داریم به‌دنبال سریع‌ترین روش‌ها باشیم. این درمورد تمام مسائل زندگی روزمره، از جمله تهیه غذا هم صدق می‌کند. در این مقاله با سریع‌ترین روش‌های سفارش فست‌فود آشنا شدیم و مزیت‌های هرکدام را خواندیم. امید داریم در آینده نزدیک، ثبت و سفارش انواع غذا و فست‌فود از امروز هم ساده‌تر شود.

 شما کدام روش ثبت سفارش فست‌فود را ترجیح می‌دهید؟ حضوری، تلفنی یا اینترنتی؟ دلیل انتخابتان چیست؟ لطفا نظرات‌تان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و همراهان ما در میان بگذارید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج