آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۳۵۰۱۱
۱ نظر
۲۲۵۱۵
۱ نظر
۲۲۵۱۵
پ

تعرفه آب، برق و گاز برای این افراد رایگان شد

با تصویب کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه وزارت نفت و نیرو مکلفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را با در نظر گرفتن مناطق جغرافیایی در صورت رعایت سقف الگوی مصرف به تناسب خانوار، رایگان محاسبه کنند.

عصر ایران: با تصویب کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه وزارت نفت و نیرو مکلفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را با در نظر گرفتن مناطق جغرافیایی  در صورت رعایت سقف الگوی مصرف به تناسب خانوار، رایگان محاسبه کنند.

 

تعرفه آب، برق و گاز برای این افراد رایگان شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس گفت: تعرفه آب، برق و گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با در نظر گرفتن مناطق جغرافیایی در صورت رعایت سقف الگوی مصرف به تناسب خانوار، رایگان محاسبه می‌شود.

رمضانعلی سنگدوینی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: با تصویب کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه وزارت نفت و نیرو مکلفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را با در نظر گرفتن مناطق جغرافیایی  در صورت رعایت سقف الگوی مصرف به تناسب خانوار، رایگان محاسبه کنند.

وی افزود: همچنین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز و صدور پروانه ساختمانی برای یکبار  معافند. عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس گفت: این موارد پس از تصویب در صحن مجلس و تایید شورای نگهبان در طول برنامه هفتم لازم الاجراست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عمار

      هیچ اب و برق و گازی برای هیچ کس رایگان نشده.برای دولت برقی رایگانه که انشعاب نداشته باشه اینا فقط حرفه یکی بیاد بگه اب و برق و گازش رایگان شده ادنم با مدرک. این خرفا رو بسنو و باور نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج