۱۳۳۲۶۶۲
۷۱۷۹
۷۱۷۹
پ

محتوای حمایت‌شده

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

لیپوماتیک شکم و پهلو یکی از بهترین روش‌های لاغری است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.برای آشنایی بیشتر با این روش در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لیپوماتیک شکم و پهلو تحول زیادی در دنیای کانتورینگ بدن ایجاد کرد و راه حلی ایمن و موثر را برای دستیابی به هیکلی زیبا و خوش فرم به افراد ارائه می دهد. این روش ابتکاری، رسوبات چربی سرسخت را در نواحی شکم و پهلو هدف قرار می دهد و به افراد کمک می‌کند تا به فرم بدنی مورد نظر خود دست یابند. در این راهنمای جامع، ما به طور کامل لیپوماتیک شکم و پهلو را بررسی خواهیم کرد و نشان می‌دهیم که چرا این روش به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل شده است که به دنبال ظاهری متفاوت هستند.

 لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

لیپوماتیک شکم و پهلو که با نام لیپوساکشن نیز شناخته می‌شود، یک عمل زیبایی سرپایی است که برای برداشتن چربی اضافی از نواحی خاصی از بدن مانند شکم و پهلوها طراحی شده است. برخلاف لیپوساکشن سنتی که از مکش دستی استفاده می‌شد، لیپوماتیک از فناوری پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که از ارتعاشات ملایم برای مایع کردن و استخراج سلول‌های چربی استفاده می‌شود و در نتیجه آسیب کمتری به بافت‌های اطراف وارد می‌کند و روند بهبود بهتری دارد.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

برای مشاوره با دکتر رضا کریمیان همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۱۳۳۴۵۳

۰۹۲۰۳۱۶۲۸۵۵

هدف لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو به طور خاص رسوبات چربی سرسخت را که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند، هدف قرار داده و از بین می برد. این روش منجر به طراحی دقیق نواحی شکم و پهلو در یک فرم دقیق می‌شود و در نتیجه یک شکل مشخص‌تر برای بدن فرد ایجاد می‌شود. به طور کلی فرقی نمی‌کند با چه هدفی به دنبال لیپوماتیک شکم یا پهلو خود هستید. این عمل می‌تواند به شما کمک کند ظاهری باریک‌تر منطبق بر شکل دلخواهتان داشته باشید.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می شود؟

یکی از مزایای کلیدی لیپوماتیک شکم و پهلو، کم تهاجمی بودن آن است به این معنا که انجام آن آسیبی به اندام‌های شما نمی‌رساند. این روش با استفاده از برش‌های کوچک به طول کمتر از نیم اینچ انجام می شود و سپس دستگاه‌های مخصوص لیپوماتیک وارد آنها می شوند. این کار جای زخم را به حداقل می رساند و زمان بهبودی را در مقایسه با روش‌های سنتی لیپوساکشن کاهش می دهد.

لیپوماتیک شکم و پهلو دقت بسیار بالایی را در فرم دهی بدن دارد. دستگاه لیپوماتیک مورد استفاده در طول عمل به جراح اجازه می‌دهد تا به طور انتخابی سلول‌های چربی را هدف قرار داده و حذف کند و اندام انتخابی را با دقت بیشتری فرم دهی کند. این دقت، نتیجه طبیعی را تضمین می‌کند و متناسب با هر فرد شخصی سازی می‌شود.

کاندیدهای مناسب برای انجام لیپوماتیک شکم و پهلو

یکی از نکاتی که قبل از انجام جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا برای این جراحی گزینه مناسبی هستید یا نه. در ادامه برخی از کاندید‌های مناسب برای جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو را معرفی می‌کنیم:

  • افرادی که اضافه وزن ندارند و تنها از چربی‌های موضعی رنج می‌برند
  • افرادی که با وجود چربی‌های موضعی وزن ثابتی دارند
  • افرادی که دائم چاق و لاغر نمی شوند
  • افرادی که با ورزش و رژیم غذایی موفق به از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو نبوده‌اند
  • افرادی بعد از لاغری، چربی زیر شکم آنها باقی مانده است

مزایای لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو به دلیل یکسری ویژگی مشخص نسبت به عمل‌های زیبایی دیگر برتری خاصی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم؛

 افزایش سفت شدن پوست:

علاوه بر کاهش چربی، لیپوماتیک شکم و پهلو نیز می تواند یک اثر سفت کننده ملایم پوست ایجاد کند. دستگاه تخصصی لیپوماتیک به آرامی تولید کلاژن را در نواحی تحت درمان تحریک می کند و پوست را محکم تر و کشسان تر می کند. این می تواند به بهبود صافی و سفتی کلی نواحی شکم و پهلو کمک کند و شکل گیری بدن را بیشتر تقویت کند.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

 بازیابی سریع و حداقل خرابی:

در مقایسه با لیپوساکشن سنتی، لیپوماتیک شکم و پهلو زمان بهبودی سریع‌تر و کمترین زمان استراحت را ارائه می‌دهد. بیماران معمولا می توانند فعالیت‌های معمول خود را در عرض چند روز تا یک هفته از سر بگیرند. با این حال، پیروی از دستورالعمل‌های ارائه شده توسط جراح پس از عمل برای اطمینان از بهبود و نتایج بهینه، بسیار مهم است.

رویکرد درمانی شخصی:

هر فردی دغدغه‌های متفاوت و معیارهای زیبایی شناختی منحصر به فردی دارد. لیپوماتیک شکم و پهلو یک رویکرد درمانی شخصی ارائه می دهد که به جراح این امکان را می دهد تا این روش را با نیازهای خاص هر بیمار تنظیم کند. چه نیاز به برداشتن هدفمند چربی در قسمت تحتانی شکم، پهلو یا ترکیبی از نواحی داشته باشید، جراح می تواند برنامه درمانی را برای شما سفارشی کرده تا به شما کمک کند در یک زمان مشخص به نتیجه دلخواه خود برسید.

نتایج طولانی مدت:

با یک سبک زندگی سالم و حفظ وزن، نتایج لیپوماتیک شکم و پهلو می تواند ماندگار باشد. این روش به طور دائمی سلول‌های چربی را از نواحی تحت درمان حذف می کند و شکل بدنی مشخصی را ایجاد می کند. با این حال، حفظ یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم برای اطمینان از ماندگاری نتایج مهم است.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

 روشی ایمن و موثر:

لیپوماتیک شکم و پهلو دارای سابقه اثبات شده‌ای از ایمنی و اثربخشی است. این تکنیک در طول سال‌ها تغییرات بسیاری کرد که منجر به روش‌های جراحی اصلاح‌شده و بهبود نتایج بیمار شده است. جراحان با تخصص در لیپوماتیک، از دانش و مهارت خود برای انجام ایمن این روش استفاده می‌کنند و این موضوع باعث ایجاد نتایج مطلوب و در عین حال به حداقل رساندن خطرات اطمینان  می‌شود. با این حال، نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که یک جراح پلاستیک دارای گواهی معتبر با تجربه خوب در انجام روش‌های لیپوماتیک برای به حداکثر رساندن ایمنی، اثربخشی و کاهش عوارض درمان انتخاب کنید.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

افزایش اعتماد به نفس:

اثرات لیپوماتیک شکم و پهلو فراتر از یک ظاهر فیزیکی است. بسیاری از افراد پس از عمل، اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت. این اعتماد به نفس جدید می‌تواند بر جنبه‌های مختلف زندگی، از روابط شخصی گرفته تا روابط حرفه‌ای تاثیر مثبتی بگذارد.

عوارض لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

به صورت کلی علائمی مثل درد بیشتر از حد معمول، شل شدگی اندام و تحرک محدود ممکن است به عنوان عارضه بعد از انجام این عمل برای افراد رخ دهد اما تا به حال به صورت نادری مشاهده شده‌اند. نکته مهم این است که انتخاب پزشک در انجام این عمل بسیار اهمیت دارد و اگر تحت نظر یک پزشک معتبر لیپوماتیک شکم و پهلو خود را انجام دهید و به تمامی مراقبت‌های بعد از آن توجه کنید، دچار عارضه خاصی نمی‌شوید.

لیپوماتیک شکم و پهلو این فرصت را به شما می دهد تا با از بین بردن رسوبات چربی در نواحی مشخص بدنتان، به هیکلی خوش فرم دست پیدا کنید.

چه کسانی نباید لیپوماتیک شکم و پهلو انجام دهند؟

باید بدانید جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو برای برخی از افراد دارای هشدارهایی است که باید به آن توجه داشته باشید:

  • افرادی هستند مشکلات انعقاد خون دارند
  • افرادی بیماری های سیستم عصبی و یا بیماری های سیستم ایمنی دارند
  • افرادی که چاقی مفرط دارند

هزینه جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو

یکی دیگر از دغدغه‌های افرادی که قصد انجام جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو را دارند هزینه این جراحی است. در پاسخ به این سوال باید گفت این هزینه جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو تحت تاثیر عوامل مختلفی است اما به طور کلی می‌توان گفت هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو از حدود 20 تا 35 میلیون تومان متفاوت است.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

سوالات متداول

در ادامه به برخی از سوالات متداول در زمینه جراحی شکم پهلو پاسخ می‌دهیم:

آیا بعد از انجام لیپوماتیک شکم و پهلو، امکان بازگشت چربی ها وجود دارد؟

افرادی که دارای چاقی مفرط هستند بعد از انجام جراحی باید از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنند چرا که در صورت عدم رعایت رژیم غذایی سالم چربی‌های موضعی دوباره در بدن نمایان می‌شوند. 

بهترین سن برای انجام لیپوماتیک شکم و پهلو چه زمانی است؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید این روش محدودیت سنی ندارد اما می توان گفت برای همه افراد بهتر است که پس از سن بلوغ آن  را انجام دهند.

دوره نقاهت لیپوماتیک شکم و پهلو چقدر است؟

روند بهبودی بیمار بعد از انجام لیپوماتیک شکم و پهلو تحت تاثیر شرایط جسمانی فرد است اما به طور میانگین می‌توان گفت دوره نقاهت این جراحی چیزی در حدود ۳ الی ۷ روز می باشد.

دکتر رضا کریمیان - جراح پلاستیک و زیبایی

  • بورد تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی
  • جراحی زیبایی شامل:
  • ابدومینوپلاستی
  • لیپوماتیک
  • ماموپلاستی
  • پروتز سینه

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

برای مشاوره رایگان کلیک کنید تا با شما تماس بگیرید.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۱۳۳۴۰۸

۰۲۱-۲۲۱۳۳۴۵۳

۰۹۲۰۳۱۶۲۸۵۵

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

نمونه های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

drrezakarimian@

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

www.dr-rezakarimian.com

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خیابان سرو غربی، پلاک۹۸، زنگ۱۶، طبقه دوم

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج