۱۳۲۶۸۸۶
۱۷۵۱
۱۷۵۱
پ

ماجرای شکایت از بازیگر «قلدر» کره‌ای به کجا رسید؟

سوء ظن خشونت در مدرسه علیه جو بیونگ کیو، که برای برگشتش با سریال شکارچیان شگفت‌انگیز ۲ آماده می‌شد، به مدت شش سال ادامه دارد و اخیراً مشخص شده که متهم در نیوزیلند است و از همکاری با درخواست پلیس برای برگشت به کره خودداری میکند.

برترین‌ها: سوء ظن خشونت در مدرسه علیه جو بیونگ کیو، که برای برگشتش با سریال شکارچیان شگفت‌انگیز ۲ آماده می‌شد، به مدت شش سال ادامه دارد و اخیراً مشخص شده که متهم در نیوزیلند است و از همکاری با درخواست پلیس برای برگشت به کره خودداری میکند.

اولین اتهام خشونت در مدرسه علیه جو بیونگ کیو در سال ۲۰۱۸ مطرح شد. در آن زمان، این بازیگر به شدت اتهامات را رد و شخصاً توضیحات مفصلی ارائه کرد.

او توضیح داد: «وقتی تو مدرسه بودم توجهم به به خودم بود چون بازیگری می کردم و مردم فکر می کردن من دانش آموز سخت کوشی نیستم.»

با این حال، اتهامات قلدری در مدرسه در سال ۲۰۲۱ دوباره مطرح شد.

در سال ۲۰۲۱، متهم که ادعا می‌کرد قربانی قلدری جو بیونگ کیو در مدرسه‌ست، اظهار داشت که این بازیگر شوخی‌های ناپسندی درباره زنان انجام داده و حتی در مورد کشیدن گل با دوستانش صحبت می‌کرده است.

متهم ادعا کرد که جو بیونگ کیو زمانی که با هم در نیوزلند به مدرسه می رفتند اورا مورد آزار و اذیت قرار داده است.

همچنین ادعا کرد که باید برای جو بیونگ کیو غذا می خریده، هزینه کارائوکه‌ش رو پرداخت می کرده و همچنین توسط این بازیگر با چتر مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

بعد از این اتهام، قربانی‌های ادعایی بیشتری وارد عمل شده و ادعا کردند که جو بیونگ کیو یک قلدر مدرسه‌ست. با این حال، این بازیگر تمام اتهامات رو رد کرد و خواستار تحقیقات پلیس شد.

در حال حاضر، فاش شده است که متهم در نیوزیلند از انجام دادن درخواست پلیس برای آمدنشان به کره جنوبی برای بررسی اتهامات قلدری مدرسه امتناع میکند.

در فوریه ۲۰۲۱، آژانس جو بیونگ کیو اعلام کرد که متهم نیوزیلندی ظاهراً نامه عذرخواهی ارسال کرده که در اون گفته که ادعاهای آنلاین در مورد قلدری در مدرسه نادرست است.

با این حال، بلافاصله بعد از آن، متهم نیوزیلندی ادعا کرد که نامه را ننوشته اما "نامه عذرخواهی" توسط یکی از آشنایان بدون اجازه نوشته و ارسال شده. است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج