۱۳۱۹۱۰۱
۷۲۳۶
۷۲۳۶
پ

ادعای تازه انسیه خزعلی درباره حواشی پسرش

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تأکید کرد که فرزندش به کشور بازگشته است ولی او تذکری در این زمینه دریافت نکرده است.

برنا: معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تأکید کرد که فرزندش به کشور بازگشته است ولی او تذکری در این زمینه دریافت نکرده است.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در پاسخ به سؤالی درباره پیروزی‌های اخیر بانوان در ورزش و پشتیبانی‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری از زنان ورزشکار، اظهار داشت: پیروزی‌های بانوان در هفته‌های گذشته خبرهای بسیار خوبی بود و دل مردم ایران را شاد کرد.

وی افزود: بعد از هاکی روی یخ و کشتی آلیش هفته گذشته، با پیروزی‌های پیاپی همراه بود که به قول وزیر ورزش باید به نام هفته تاریخ‌ساز بانوان ورزشکار نامیده شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه رئیس‌جمهور محترم از زنان ورزشکار در جلسه هیئت دولت  تشکر کردند و خواستند که زمینه‌های رشد بانوان بیش از پیش فراهم شود، ادامه داد: معاونت امور زنان هم تمامی توان خود را برای حمایت‌های مادی و معنوی از این عزیزان به کار خواهد بست.

خزعلی همچنین در پاسخ به این سؤال که در مورد شناور بودن ساعت کار بانوان در تابستان چه تصمیمی گرفته شد، گفت: رئیس‌جمهور نسبت به اینکه باید وضعیت بانوان دارای فرزند خردسال در اعمال ساعات اداری به‌صورت ویژه دیده شود و برای آنها تخفیف لحاظ شود، دستور دادند و آقای دکتر لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی نیز بر ابلاغ بخشنامه جهت شناور شدن ساعات صبح مادران تأکید کردند.

خبرنگار برنا از معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور پرسید "اینکه گفته شده پسر شما بعد از تذکر به کشور بازگشته، درست است؟" که خزعلی پاسخ داد: پسرم خیلی وقت است که بازگشته البته طبق برنامه‌ای که از قبل داشته است و پارسال هم اعلام کردم که قرار است چند ماه دیگر برگردد و هیچگاه بنای مهاجرت نداشته است. ضمنا نه تذکری دریافت شده و نه ایشان به خاطر تذکر برگشته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج