۱۳۱۵۵
۱۳ نظر
۵۰۵۶
۱۳ نظر
۵۰۵۶
پ

قتل به خاطرتعرض به همسر

سرانجام زنی که در بیرون خانه دنبال محبت بود

مردي كه مي‌گويد شخصي را به خاطر تجاوز به همسرش كشته است در آستانه مرگ قرار گرفت. اسفند ماه سال ۸۷ پليس كرج جنازه‌اي ملحفه پيچ شده‌اي را كنار رودخانه‌اي در اطراف كرج پيدا كردند.

مردي كه مي‌گويد شخصي را به خاطر تجاوز به همسرش كشته است در آستانه مرگ قرار گرفت. اسفند ماه سال ۸۷ پليس كرج جنازه‌اي ملحفه پيچ شده‌اي را كنار رودخانه‌اي در اطراف كرج پيدا كردند. جسد كاردآجين شده به پزشكي قانوني منتقل شد و بررسي‌هاي پزشكي علت مرگ را وارد آمدن ضربات كارد بر بدن مقتول اعلام كرد.

ضربات كينه توزانه

با توجه به اينكه هيچ نشانه‌اي دال بر شناسايي هويت متهم وجود نداشت تلاش براي شناسايي وي آغاز شد.هنوز ساعاتي از پيدا شدن جسد نگذشته بود كه خانواده مردي ۳۳ ساله به نام احمد به پليس كرج مراجعه كرده و از ناپديد شدن فرزند خود خبر دادند. مادر احمد گفت پسرش در پي يك تماس تلفني از خانه خارج شده و گفته خيلي زود برمي‌گردد اما با گذشت ساعت‌ها نه به منزل برگشته و نه به تلفن همراهش پاسخ مي‌دهد.

ماموران پس از پرسيدن مشخصات احمد از خانواده وي با اين احتمال كه جسد پيدا شده متعلق به فرزند آنها باشد از پدر و مادر وي خواستند به پزشكي قانوني مراجعه كنند. والدين و برادر احمد نيز پس از مشاهده جسد با شيون و زاري تصديق كردند كه جنازه متعلق به فرزندشان احمد است. با شناسايي هويت مقتول پرونده وي به كارآگاهان ويژه قتل پليس آگاهي سپرده و تحقيقات اوليه دال بر اين بود كه احمد به احتمال زياد قرباني يك كينه شديد شده است چرا كه عمق ضربات وارده و نوع آنها همگي حاكي از يك تسويه‌حساب شخصي داشت.

جبران كمبود محبت در بيرون خانه

ماموران در جست و جوي سرنخ پرينت تلفن همراه مقتول را از مخابرات دريافت كرده و دريافتند آخرين تماس تلفني مقتول با زني به نام ريحان بوده است. بررسي پرينت نشان داد كه احمد تماس‌هاي زيادي با اين زن داشته است به همين خاطر اين زن شناسايي وبازداشت شد.

ريحان پس از انتقال به اداره آگاهي پرده از راز قتل برداشته و مدعي شد جنايت توسط شوهرش اتفاق افتاده است: شوهرم عباس مردي معتاد و شيشه‌اي بود و مرتب مرا به باد كتك مي‌گرفت. به همين خاطر او را دوست نداشتم.از حدود يك‌سال پيش با احمد آشنا شده و با هم ارتباط برقرار كرديم.

من به احمد گفتم كه به زودي از شوهرم جدا مي‌شوم و با او ازدواج مي‌كنم و براي همين هم به خانه‌ام برگشتم ولي پدرم با گفتن اينكه در صورت طلاق گرفتن هيچ حمايتي از من نمي‌كند و بايد به خانه برگردم مرا مجبور كرد دوباره پيش عباس برگردم. من هم برگشته ولي ارتباطم را با احمد ادامه دادم و روز به روز علاقه‌ام به او بيشتر مي‌شد.تا اينكه چند روز مانده به حادثه عباس از رابطه من و احمد باخبر شد.

او به شدت مرا كتك زده و از من خواست احمد را به خانه بياورم. من از ترس حاضر به اين كار نبودم اما سرانجام تسليم كتك‌هاي عباس شده و با احمد تماس گرفته و او را به خانه دعوت كردم. تا احمد پايش را به خانه گذاشت عباس با چاقو ضربه‌اي به او زد. احمد تا آمد به خودش بجنبد ضربات چاقوي ديگري دريافت كرد و جان داد. عباس سپس او را داخل ملحفه‌اي پيچيده و به كرج برده و كنار رودخانه به حال خود رها كرد.

خشمم را خالي كردم

ماموران به سرعت دست به كار شده و عباس را دستگير كردند. متهم پس از دستگيري گفت: ريحان به من گفت با احمد رابطه‌داشته است و همين مرا منقلب كرد. من هم قصد جان احمد را كردم و آنقدر به ريحان فشار آوردم تا احمد را به بهانه‌اي به خانه بكشد. البته ريحان گمان نمي‌كرد من مي‌خواهم احمد را از پا درآورم.بعد از ورود احمد هم او را با چاقو كشتم.

با اين اطلاعات پرونده براي رسيدگي به شعبه ۸۰ دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد و عباس به قضات گفت احمد را به خاطر تجاوز به همسرش كشته است.

دادگاه اين دفاع را وارد ندانسته و احمد را به قصاص و ريحان را به يك‌سال حبس محكوم كرد. با اعتراض متهمين به اين راي پرونده به شعبه ۱۱ ديوان‌عالي كشور فرستاده و قضات ديوان نيز آنرا تاييد كردند.

با تاييد ديوان حكم قصاص متهم اصلي براي گذارندن مراحل قانوني و به اجرا درآمدن ‌ به بخش اجراي احكام دادسراي جنايي كرج فرستاده شد.

منبع: تهران امروز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سرانجام زنی که در بیرون خانه دنبال محبت بود


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • saied

      آخر خبرتون اشتابه چاپی داره "دادگاه احمد(مقتول) را قساس کرد"؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • فاران

        سعید جان قصاص کرد نه قساس !!!!!!

    • mmnn

      اگه احمدقصاص شده پس عباس کی بوده

      پاسخ ها

      • حمید 2

        سخت نگیر!!!!!

    • Saeed ...

      agha saied shoma ke eshtebahe chapitoon bishtare ... hahahaha

    • تعطیل شناس

      اخه تعطیل قساس اینطوریه .قصاص. کلا بی خیال ایراد گرفتن شو

      پاسخ ها

      • پری

        با اینکه از آدمای ایراد گیر خیلی بدم میاد ولی از اسمت خیلی خوشم اومد. کلی خندیدم...

    • فاران

      اگه تو کشور ما مراکزی بعنوان عقد موقت یا صیغه که هم جنبه شرعی آن درست باشه هم جنبه عرفی تأسیس میشد و تحت نظارت قرار میگرفت
      اینگونه جوانان به فکر ارتباط غیر اصولی با زنان ، اونم شوهر دار نبودند که الان تو این قضیه چند خانواده تو دادگاهها در گیر این موضوع باشند و ....

    • من

      مراكز عقد موقت مشكل مارو حل نميكنه ،ديدگاهاي ما بايد تغيير كنن.

    • nima

      حمطون که اشطباح نوشطین بابانه قساس نه قصاص اصلش غساصه

    • سام

      اگه حکم احمد قصاصه باشه،این یعنی اینکه برای اولین باردردنیا قاتل توسط مقتول به قتل رسیده ومهمتر از اون مقتول بعد ازوقوع جرم ازصحنه فرار کرده.کیف کردین استعدادخاصی دربازسازی صحنه جرم دارم.

      پاسخ ها

      • مینا

        شما اعتماد به نفس کاذبی هم داری

    • nasim

      به نظر من اون خانم هم باید اعدام شه ......محبت نمیتونه دلیل خوبی واسه تبرئه اش بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج